Another Wiki
Advertisement
Główny Artykuł
Galeria

Shoji Kubodera (久保寺紹二, Kubodera Shōji) był wychowawcą klasy 3-3 w 1998 roku. Z powodu klątwy i załamania psychicznego z nią związanego, zamordował swoją matkę, a następnie popełnił samobójstwo na oczach swoich uczniów.

Wygląd[]

3rd-period 058

Pan Kubodera w mandze.

Shoji miał czarne oczy i tego samego koloru włosy. Nosił okulary z kwadratowymi oprawkami. W anime wyglądał znacznie młodziej, niż w mandze. Zazwyczaj nosił białą koszulę, niebieski krawat i brązowe spodnie.

Osobowość[]

Kubodera był bardzo pewnym siebie mężczyzną. Według niego, jeśli wszyscy będą pracować razem, to uda im się przetrwać rok szkolny. Był także pełną współczucia osobą i ciężko pracował zarówno w szkole jak i w domu, opiekując się chorą matką.

Jednakże, wraz z upływem czasu, kiedy coraz więcej jego uczniów zaczynało umierać w wyniku klątwy oraz kiedy zauważył, że szkolne zasady nie skutkują, Kubodera zaczął tracić nie tylko swój spokój ale też zdrowie psychiczne.

Fabuła[]

Pan Kubodera dość rzadko się pojawia. Był widywany jedynie w klasie, podczas zajęć.

W szóstym odcinku, szedł w niestabilnym stanie emocjonalnym do swojej klasy, mocno ściskając swoją torbę. Powiedział do uczniów: "Cokolwiek się teraz zdarzy, musicie radzić sobie sami", a chwilę potem wyciągnął ze swojej torby nóż.

W następnym odcinku, zaczął wymachiwać nożem, a później, wbił go sobie w gardło, przecinając tchawicę. Wyciągnął nóż z gardła, krew zaczęła lecieć na uczniów, a on się przewrócił. W tym samym odcinku pan Chibiki powiedział Kouichiemu i Mei, że on nie wytrzymał tego psychicznie i zamordował też swoją matkę, z którą mieszkał.

W dziewiątym odcinku pojawił się w nocnym koszmarze Kouichi'ego.

Ciekawostki[]

  • Popełnił samobójstwo 13 maja.
  • Jego imię oznacza "właściwy jedynie świecący (syn)".
Advertisement