Another Wiki
Advertisement
Główny Artykuł
Galeria

Yousuke Sakakibara (榊原陽介, Sakakibara Yōsuke) jest ojcem Kouichi'ego. Pracuje jako wykładowca na uczelni i z tego powodu wyjechał do Indii na rok. Jego twarz nigdy nie została ukazana w anime.

Wygląd[]

Jego wygląd został ukazany jedynie w mandze. Jest mężczyzną w średnim wieku posiadającym krótkie, czarne włosy i tego samego koloru oczy. Posiada również zarost na twarzy.

Osobowość[]

Wydaje się być pogodnym, lecz jednocześnie poważnym człowiekiem. Pomimo swojego poczucia humoru, Kouichi tak naprawdę nie czuje, że jest on jego ojcem.

Fabuła[]

Another[]

Yousuke został ukazany jedynie, gdy rozmawia ze swoim synem przez telefon, ze względu na to, że jest w pracy zagranicą, co sprawiło, że jego syn przybywa w Yomiyamie pod opieką dziadków. Pomimo tego, że jest często wobec syna pogodny i żartobliwy, to Kouichi nie odczuwa do niego żadnej więzi i bardziej woli swoją ciotkę, Reiko. Jest to spowodowane jego częstą nieobecnością w życiu syna ze względu na swój zawód.

Ze względu na to, że przebywa poza Japonią, klątwa na niego nie działa co sprawia, że pamięta o wcześniejszych pobytach syna w Yomiyamie.

Ciekawostki[]

  • Jego imię oznacza "pośredniczący dzień".
  • Jego nazwisko można przetłumaczyć jako "prawdziwe święte pole drzewa Shinto".
  • W anime, ujawnił, że gdy był w wieku swojego syna również cierpiał na odmę opłucnową tak jak Kouichi.
Advertisement