Another Wiki
Advertisement
Główny Artykuł
Galeria

Yumi Ogura (小椋由美, Ogura Yumi) była uczennicą klasy 3-3 w 1998 roku. Wraz z Takako Sugiurą, pomagały Izumi Akazawie w Środkach Zapobiegawczych i służyły jako jej "lewa i prawa ręka". Również należała do kółka teatralnego wraz z Ayą Ayano i Izumi.

Wygląd[]

Yumi miała sięgające do ramion, jasnobrązowe włosy i grzywkę podpiętą różową spinką w kształcie kokardy. Miała brązowe oczy. Nosiła tradycyjny, japoński mundurek szkolny.

Osobowość[]

Yumi wydawała się być dość nieśmiałą osobą, ze względu na to, że często była bardzo cicha oraz niewiele mówiła. Pomagała Izumi i Takako w Środkach Zapobiegawczych, w celu zapobiegnięcia klątwy. Jej cicha, delikatna i miła osobowość, znacznie kontrastowała z surowym charakterem Izumi oraz zimną postawą Takako. Często też się rumieniła.

Yumi przyjaźniła się z Ayą Ayano oraz z Juntą Nakao i Takako Sugiurą, co można wywnioskować z faktu, że często spędzała z nimi przerwy. Była również bardzo przywiązana do swojego starszego brata, Atsushiego.

Śmierć najlepszej przyjaciółki i brata sprawiły, że Yumi popadła w obłęd. Znienawidziła Mei, obwiniając ją o ich śmierć i obiecała sobie, że ich pomści. Próbowała ją zabić w jedenastym odcinku, jednakże to tylko spowodowało, że dziewczyna sama straciła życie.

Fabuła[]

Another[]

W dziewiątym odcinku wraz z Ayą spotkała Kouichi'ego i Naoya przed szkołą, wracając z kółka teatralnego z panem Chibikim. Aya odprowadziła ją do ulicy, gdzie mieszkała i tam się rozstały. Kiedy dotarła do domu, okazało się, że jej część jej domu została zniszczona przez koparkę, a jej brat przy tym zginął.

Odcinek później, na wycieczce poszła z Izumi na kolację i siedziały tam razem z innymi dziewczynami w grupie.

W jedenastym odcinku usłyszała taśmę puszczoną przez Takako i znalazła nóż, by zabić Mei w ramach zemsty za jej brata. Kiedy Mei i Kouchi zabarykadowali się przed nią, wyważyła drzwi wraz z chłopcami i wyszła do nich przez okno, kiedy wychodziła już drugą nogą, poślizgnęła się i wypadła. Spadła na powierzchnię przed budynkiem, łamiąc kręgi szyjne, zginęła na miejscu.

Ciekawostki[]

Advertisement