Another Wikia
Advertisement
Capitolul 1
[[File:|250px]]
Informaţile generale
Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 0)/Capitolul 2

Capitolul 1 din  volumul 0 din Another prezintă rememorarea evenimentelor de dinaintea întâlnirii celor doi protagoniști.

Povestea[]

Acțiunea debutează cu apariția lui Reiko Mikami care, aflată la altarul surorii sale mai mari, o asigură pe Ritsuko Sakakibara că se va avea grijă de Kōichi Sakakibara, fiul ei. Cu acest prilej, Reiko își amintește de cele petrecute în urmă cu 15 ani.

Într-o zi din luna aprilie a anului 1983, Ryoko Akiyama este surprinsă trezind-o din somn pe Reiko, care ațipise la școală. Ryoko o dojenește puțin pe somnoroasă, urmând ca, imediat după, să discute despre blestem.

Lăsată cuprinsă de valul amintirilor, Ryoko rememorează vizita pe care i-o făcuse surorii sale la spital. Deși s-a căsătorit și mutat în capitală, Ritsuko a dat naștere lui Kōichi în locul în care a copilărit.

Acum aflate în bibliotecă, cele două prietene vorbesc din nou despre calamitate. Deși prietena o roagă să nu mai povestească despre astfel de lucruri care o indispun, Ryoko insistă că blestemul este real și o roagă să fie precaută. Reiko începe să caute o carte de care tocmai își amintise și pe care dorește să o împrumute, iar Chibiki-sensei, bibliotecarul, îi sare în ajutor, înmânându-i-o. După ce o informează că orele deja începuseră, Ryoko, la cererea lui Reiko, îi vorbește despre bărbatul pe care prietena ei nu îl cunoștea, aflându-se nu doar numele său, ci și faptul că îl considera o fire neprietenoasă, căreia îi place să poarte negru.

Ryoko își ia rămas bun de la Reiko ei, urmând ca ziua următoare prietena ei să fie înștiințata de moartea acesteia. Se pare că Ryoko a murit într-un accident, în drum spre școală. Întâmplarea nu doar că a convins-o pe Reiko că blestemul este real (moartea prietenei fiind doar începutul), dar a și devastat-o la nivel emoțional (refuzând inițial să creadă că fata, într-adevăr, decedase).

Personaje[]

Alte date[]

  • Capitolul prezintă trecutul unor personaje esențiale pentru desfășurarea acțiunii din prezent.
Advertisement