Another Wikia
Advertisement
Capitolul 2
[[File:|250px]]
Informaţile generale
Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 0)/Capitolul 1

Capitolul 2 din  volumul 0 din Another prezintă rememorarea evenimentelor de dinaintea întâlnirii celor doi protagoniști.

Povestea[]

Partea a doua a volumului se deschide cu înmormântarea lui Ryoko Akiyama, la care buna sa prietenă participă. Marcată de moartea fetei, Reiko Mikami și restul colegilor de clasă sunt la o săptămână distanță înștiințați de către profesor că unul dintre elevi a încetat din a mai exista (Kurita-kun nu mai putea să respire din cauza problemelor medicale). Cei prezenți încep să speculeze cu privire la dezastrele ce s-au abătut, mulți fiind convinși că următoarele decese vor avea loc nu doar în rândul elevilor și cadrelor didactice, ci și în cadrul familiilor. După câteva zile, o altă colegă se sinucide aruncându-se de pe acoperiș.

Neștiind motivul pentru care sora sa nu a mai vizitat-o, Ritsuko Sakakibara își întreabă mama, iar, drept urmare, Tamie Mikami îi povestește despre moartea lui Ryoko, cea mai bună prietenă a fetei.

Între timp, Reiko este întreruptă de către Tatsuji Chibiki pentru a o anunță că școala se va închide. Tânăra îi arată albumul cu pozele în care sora sa și Chibiki apar alături de alți adolescenți, cei doi făcând parte din aceeași promoție. După aceea, Reiko îi cere bărbatului să dezvăluie cum a oprit calamitatea. Dezamăgită și înfuriată din pricina răspunsului primit (Nu știu...), Reiko își varsă nervii pe Ritsuko de îndată ce o vizitează în spital. Cu toate acestea, mezina își cere imediat scuze, iar când aceasta îi mărturisește că nu poate conta pe nimeni, Ritsuko îi dovedește contrariul, oferindu-i sprijinul emoțional necesar.

Odată ce rememorează primirea veștii nefericite (Ritsuko moare), se revine în prezent, moment în care Reiko îi promite surorii sale mai mari că îl va proteja pe Kōichi Sakakibara, nefiind la fle de neajutorată ca în trecut. Capitolul se încheie cu mătușa revăzându-și nepotul.

Personaje[]

Alte date[]

  • Capitolul prezintă trecutul unor personaje esențiale pentru desfășurarea acțiunii din prezent.
Advertisement