Another Wikia
Advertisement
Capitolul 1
Cap1 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 1)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
← - Another (Volumul 1)/Capitolul 2

Capitolul 1 din  volumul 1 din Another prezintă evenimentele întâlnirii celor doi protagoniști.

Povestea[]

Primul capitol debutează cu discuția dintre doi elevi despre faimosul elev Misaki și misterioasa sa apariție în fotografia de absolvire a clasei 3. Ca și în versiunea romanului și a anime, povestea este aceiași: Misaki era un elev foarte îndrăgit în rândul elevilor, cât și în rândul profesorilor, până când s-a mutat în clasa 3 din ultimul an și a murit brusc. Moartea sa i-a afectat profund pe cei din jur, în așa fel că s-au prefăcut că acesta mai era încă un elev al clasei. În mod inexplicabil acesta apare în poza de la final de an.

Înapoi în prezent, în Yomiyama, anul 1998, la spital protagonistul seriei este internat în urma unei probleme cu plămânii. Acesta este vizitat de bunica sa, urmând ca în cele din urmă să fie vizitat de niște colegi de clasă. Acesta este vizitat de Yukari Sakuragi și de Tomohiko Kazami, ofițerii clasei. Ei poartă o discuție care îl intrigă pe Kōichi, iar la final dă mâna cu Kazami.

După vizită Sakakibara se plimbă prin spital când oprește un cărucior scăpat de Sanae, o asistentă cu care acesta conversează des despre cărțile citite. Sanae îi mulțumește și apoi pleacă. Kōichi se grăbește să prindă liftul și nu observă prima dată că cineva mai este cu el.

Mei manga 0

Mei în lift, la spital

În lift este o fată misterioasă care cară în mâini o păpușă și este îmbrăcată cu uniforma de la Yomizama așa cum observă și protagonitul. Fata este foarte tăcută, dar îi răspunde când îl întreabă unde se duce cu păpușa. Ea este foarte enigmatică și nu-i spune decât că jumătatea ei o așteaptă jos. Atunci  Kōichi constată cu surprindere că fata coboară la susbsol întrebându-se cine ar putea face acolo. Fata însă coboară, dar nu înainte de-ai răspunde că numele ei este Mei Misaki.

Timpul trece și Sakakibara iese din spital. El este surprins vorbind la telefon cu tatăl său, care îl sună din India. Dar apelul este scurt pentru că este întrerupt. În timpul conversației însă își aduce aminte de conversația avută cu mătușa sa, Reiko Mikami, sora mamei lui care locuiește de asemenea alături de bunici, care îi povestește de cele 3 reguli elementare ale școlii Yomizama. Aparent orice clasa decide ce să facă și trebuie neapărat să se supună. După aceea este chemat la micul dejun de bunica sa și merge la școală.

În prima sa zi este întâmpinat de dirigintele clasei, Shoji Kubodera și de asistenta clasei domnișoara Mikami. După ce acesta se prezintă în clasă observă că fata din lift, Mei, este și ea colegă de clasă cu acesta. În pauză acesta este întâmpinat de Tomohiko și de un alt coleg, Naoya Teshigawara care îi fac turul școlii. De-a lungul turului Kōichi a fost supus altor întrebări ciudate ca de exemplu dacă crede în supranatural, dar acesta a negat. Chiar și așa de-a lungul zilei nu a putut să nu observe atmosfera mult prea liniștită și faptul că Mei este total ignorată. În timp ce se află mai multe detalii despre relația de prietenie dintre Naoya și Kazami, protagonistul o vede însă pe Mei pe bancă schițâd ceva.

Another Cap1 Mei

Mei însă rămâne la fel de enigmatică și pleacă spunând doar să aibă grijă spre confuzia acestuia, care însă este strigat de Naoya că s-a sunat. De asemenea la ora de educație fizică protagonistul are o altă conversație cu Sakuragi despre cum clasa 3-3 este singura clasă care face sport singură dintre clase, ea fiind cea mai apropiată de moarte. Când el o întreabă de Mei, Yukari se face că nu știe despre ce vorbește. În mod straniu Sakakibara observă silueta lui Mei pe acoperiș și în ciuda strigătelor de protest ale lui Yukari, el merge pe acoperiș. Pe acoperiș o găsește pe Mei desenând.

El o întreabă de întâlnirea de la spital, dar Mei nu vrea să răspundă. Discuția lor îi lasă o adâncă impresie asupra protagonistului care însă nu înțelege nimic din ce se petrece. La fel de scurt și enigmatic Mei îi spune doar că clasa lor este cea mai aproape de moarte, moartea însăși folosindu-se de școală ca și scenă. Sakakibara este sceptic și nu înțelege, dar Mei doar pleacă spunând-ui că s-ar putea să fi început deja și că nu ar trebui să mai interacționeze cu ea. Ultimul gând al protagonistului este pe ce picior a ieșit Mei de pe acoperiș.

Personaje[]

Protagoniști:

Elevi din clasa 3-3:

Profesori:

Adulți:

Alte personaje:

  • 2 elevi nenumiți în prolog

Alte date[]

  • Acțiunea din acest capitol coincide cu primul episod din seria anime.
  • Ca și în roman, la spital protagonistul a fost vizitat numai de Kazami și Sakuragi. Izumi nu a apărut la spital decât în versiunea anime.
    • La spital în anime Izumi a dat mâna cu Sakakibara, pe când atât în carte cât și în seria manga Kazami a dat mâna cu acesta.
Advertisement