Another Wikia
Advertisement
Capitolul 6
Cap6 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 2)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 2)/Capitolul 5 Another (Volumul 2)/Capitolul 7

Capitolul 6 din al doilea volum al seriei manga Another. Acțiunea se concentrează în jurul investigației lui Kōichi și a a asistentei Sanae Mizuno, care din păcate moare în urma unui accident.

Povestea[]

Kōichi încearcă să ia legătura cu tatăl său, dar acesta nu răspunde. Întors înăuntru în casă o găsește pe mătușa lui dormind în cameră. Cei doi au o conversație despre ceea ce a spus Reiko mai înainte și anume că există un timp potrivit să afli despre ceva. Kōichi o întreabă din nou la ce s-a referit, deoarece încă este preocupat de evenimentele petrecute 26 de ani în urmă, în mod deosebit de mama sa, Ritsuko, care a fost elevă în clasa 3-3.

Reiko însă nu pare să își amintească și Kōichi atunci o întreabă direct în ce clasă a fost în ultimul an de gimnaziu. Reiko îi spune clasa 3-3, ceea ce îl șochează pe Sakakibara. Ea spune că totul s-a întâmplat acum 15 ani, dar nu își mai aduce aminte prea multe. Discuția lor se încheie când mătușa lui îi spune să se întoarcă la școală.

La școală atmosfera este tensionată. Misaki nu a venit la școală, așa cum i-a spus lui Sakakibara. În schimb protagonistul vorbește cu Kazami despre evenimentele petrecute, deși aceasta este vizibil agitat. El spune doar că trebuie să caute altă reprezentantă de sex feminin a elevilor, când intră Izumi în clasă. Izumi trece pe lângă acesta și îi spune ceva încruntându-se la aceasta după care pleacă mai departe, spre surprinderea protagonistului.

Mai târziu când acesta dorește să afle mai multe detalii despre incidentul clasei 3-3, Teshigawara se preface că nu i-a promis lui Kōichi să-i spună în iunie despre ce se întâmplă. Teshigawara se apară și spune că situația s-a schimbat acum. Kōichi îl confruntă și îl întreabă atunci la ce s-a referit când i-a spus să nu se asocieze cu lucruri care nu există. Chiar atunci însă îi sună telefonul.

La telefon este Mizuno care îi povestește ce a vorbit cu fratele ei. Din păcate fratele ei nu i-a spus nimic. Cât despre Mei la simpla ei menționare fratele ei a reacționat ciudat spunând că nu există o astfel de persoană în clasa lor. În acest timp aceasta intră în lift. Kōichi însă nu este convins deoarece el crede că aceasta chiar există. Dar un zgomot din partea cealaltă se aude și Kōichi este îngrijorat. Aparent grijile lui par să fie justificate deoarece a avut loc un accident și cablurile liftului au cedat făcând astfel să o zdrobească pe Sanae Mizuno, astfel că capitolul se încheie cu încă un deces.

Personaje[]

Protagoniști:

Elevii ai clasei 3-3:

Alte personaje:

Alte date[]

  • Acest capitol include evenimentele prezentate în episodul 4.
  • Capitolul 6 marchează încă un deces.
Advertisement