Another Wikia
Advertisement
Capitolul 7
Cap7 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 2)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 2)/Capitolul 6 Another (Volumul 2)/Capitolul 8

Capitolul 7 relatează adevăratele circumstanțe în urma căruia se află de ce a murit Sanae Mizuno. Kōichi se decide să investigheze mai profund evenimentele în urmă cu 26 de ani, însă un nou deces are loc pe neașteptate.

Povestea[]

La scurt timp după aflarea veștii, decesul lui Sanae Mizuno, Sakaibara este acasă luând cina cu bunica sa. Cei doi au o scurtă conversație despre aceasta. Bunicul lui Koichi intervine spunând că o înmormântare înseamnă iertare. Seara protagonistul nu poate adormi din cauza ultimelor evenimente. La școală, dirigintele clasei anunță despre decesul lui Sanae, chiar când Mei intră în clasă.

Ca de obicei nimeni nu pare să bage de seamă prezența acesteia, cu excepția protagonistului. Acesta în pauză are o conversație cu aceasta despre tragedie, de care Mei însă nu știa. Pe hol, Izumi, Naoya și alți elevii se încruntă la vederea celor doi, mai ales Izumi, care pare iritată.

La ora de desen protagonistul are o conversație cu Mochizuki, care se arată îngrijorat de Mikami-Sensei. Koichi îl liniștește spunând că este bine, dar din moment ce Mochizuki a făcut o remarcă mai devreme despre moartea lui Sakuragi și a lui Sanae, Koichi îl întreabă dacă există vreun fel de legătură între decesele lor. La auzul cuvintelor sale Mochizuki a evitat întrebarea, iar Koichi decide să afle singur răspunsul.

La bibliotecă acesta verifică vechiul album, de acum 26 de ani, în care însă Misaki nu apare pentru că el murise înainte de absolvire. În timp ce caută, bibliotecarul apare, iar când îl întreabă de ce nu este la ore, Koichi vorbește de mama lui ca și scuză. Bibliotecarul îngheață la auzul faptului că mama lui Koichi a fost elevă acum 26 de ani și se interesează de ea. Koichi atunci o arată într-o fotografie, iar bibliotecarul spune că nu o cunoaște, deși este clar că minte. De asemenea reacția lui este și mai mult la îndoială, când află că Ritsuko a murit. Conversația celor doi este întreruptă de Kazami, care îl cheamă pe Koichi de îndată în cancelarie.

În cancelarie doi detectivi îl întortochează despre conversația avută cu Sanae în ultimele ei momente. Koichi le povestește ce știe, de asemenea a adăugat, după ce a fost întrebat de detectivi de sunetul de la capătul firului, că a vorbit cu Mizuno, fratele ei, dar acesta nu l-a ascultat. Koichi este șocat și pe deoparte pus pe gânduri după ce a aflat exact cauzele decesului, deoarece el își amintește cu exactitate când Sanae l-a avertizat să fie extrem de atent.

Întors în clasă acesta descoperă că nimeni nu este aici, deși gențile lor mai sunt. După acea Koichi observă banca lui Misaki și se întreabă de ce este cea mai veche din clasă. Totuși acesta este și mai intrigat la vederea întrebării de pe bancă: Cine este persoana moartă? Șirul gândurilor este întrerupt de diriginte care îi spune că poate pleca acasă. De asemenea Izumi este noua reprezentată a clasei.

A treia zi, Koichi este vizitat de colegul lui de clasă, Mochizuki, care a fost îngrijorat de absența acestuia. Koichi motivează că a avut o programare la medic. Apoi însă Mochizuki omenește ceva de întâlnirea clasei la care Akazawa a fost aleasă ca reprezentantă. Însă când Sakakibara îl întreabă dacă poate să-i spună mai în amănunte, Mochizuki îi spune că nu poate, pentru că ar putea să fie ceva care să-l supere. De asemenea Akazawa și Kazami sunt cei care se ocupă de problemă. În plus ceea ce va urma, Koichi va trebui să îndure, așa cum a spus și Izumi, deși Mochizuki nu a specificat ce exact.

Dar apoi Mochizuki este sunat de Kazami care îi comunică o veste șocantă: Takabayashi, un coleg de clasă care suferea de inimă, a murit acasă în urma unui atac de cord. Capitolul astfel se încheie cu o altă tragedie și un al doilea deces în clasa 3-3.

Personaje[]

Protagoniștii:

Elevii clasei 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date[]

  • Circumstanțele morții lui Sanae sunt aceleași cu cele din anime.
  • Acest capitol marchează însă un alt deces, cel al lui Ikuo Takabyahi, cu toate că moartea lui diferă față de versiunea din anime.
    • În momentul decesului lui Ikuo, atât protagonitul cât și Yuuya au fost prezenți, pe când în manga, Mochizuki îl anunță pe Koichi de deces după ce a primit un telefon de la Tomohiko Kazami.
    • În anime, când Takabayashi moare, Kōichi și Mochizuki sunt martori la decesul lui, lucru care nu se întâmplă în manga, pentru că Ikuo moare acasă de infarct.
  • O altă schimbare în anime este aceea că Izumi este cea care îl anunță pe Sakakibara să se ducă în cancelarie, pe când atât în manga și roman acest rol îi revin lui Tomohiko.
Advertisement