Another Wikia
Advertisement
Capitolul 9
Cap9 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 2)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 2)/Capitolul 8 Another (Volumul 2)/Capitolul 9.5

În capitolul nouă Mei îl lămurește pe Kōichi despre circumstanțele de a fii tratat ca și non-existent.

Povestea[]

După relatarea lui Mei, protagonistul începe să se gândească la ce s-a întâmplat până acum, deși îi este greu să creadă că din cauza celor explicate, Mei a fost tratată ca și inexistentă. El precizează că Teshigawara l-a avertizat și pomenește și de promisiunea lui. Atunci însă Mei îi spune că acesta nu i-a spus adevărul din cauza morții lui Yukari.

În cele din urmă Sakakibara recunoaște că are dreptate, când o întreabă de banca ei, care este veche. Mei îi spune că este felul celor din clasa 3-3 de diferenția pe cei inexistenți de cei existenți. De asemenea, graffiti-ul de pe bancă este scris de ea. Kōichi o întreabă dacă nu pot verifica arhivele pentru mai multe detalii, când Mei îi spune că este inutil. Mai mult totul este ascuns, iar memoria celor implicați în tragedie este alterată și ea.

Pare incredibil, dar Mei îi explică în continuare că nu este cauzat de cineva, ci că chiar nimeni nu poate fi identificat ca și persoana extra, decât după moartea sa. Însă acest lucru nu este de prea mult folos pentru că imediat după dispariția lui, ceilalți își pierd orice fel de amintire despre decedat cât și despre cele întâmplate.

Mei spune apoi că este sigură că nu ea este persoana extra. Kōichi o întreabă cum poate fi sigură, când intră mama lui Mei în încăpere. Cei doi fac cunoștință, când Mei îi spune că îl va conduce spre casă. Pe drum cei doi au o scurtă conversație despre relațiile lor cu cei din familie, și Kōichi este șocat să afle că Mei și mama ei nu au o relație prea strânsă. Mei spune că mama sa o consideră ca pe o păpușă din galeria ei. Kōichi vrea să o contrazică, dar Misaki îi spune că mama ei nu are habar de ceea ce se petrece la școală și că nici nu ar fi o idee prea bună să știe.

Apoi fata îl anunță că este posibil ca de acum înainte să fie tratat și el ca și non existent în clasă. Kōichi nu este convins că metoda ar putea funcționa, dar fata îi explică că ceilalți ar putea face acest lucru luând-o ca și o măsură de precauție. În plus nu ar fi mai simplu dacă toate s-ar rezolva așa? Cei doi se despart apoi, urmând ca să se pună de acord ca fiind inexistenți în clasă. Acasă Kōichi are o conversație cu tatăl lui, dar care se întrerupe când tatăl lui îi spune că este posibil ca să nu fie prima dată când acesta este în Yomiyama. Cât despre mama sa, acesta nu a aflat nimic despre clasa 3-3. Astfel capitolul se încheie, cu întrebarea esențială și o problemă care ar putea rezolva întregul mister: cine este mortul?

Personaje[]

Protagoniștii:

Clasa 3-3:

Alte personaje:

Alte date[]

  • Evenimentele din acest capitol corespund cu cele din episodul 6, al seriei anime.
Advertisement