Another Wikia
Advertisement
Capitolul 10
Cap10 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 3)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 2)/Capitolul 9.5 Another (Volumul 3)/Capitolul 11

Capitolul 10 al seriei manga descrie perioada protagonistului ca și personaă non-existentă alături de colega lui de clasă.

Povestea[]

În acest capitol Kōichi Sakakibara își explică viața sa ca elev neexistent, alături de Mei Misaki, colega de clasă cu care împărtășește aceeași soartă pentru a sfârșii șirul de morți tragice. Kōichi s-a obișnuit cu această situație care durează de mai mult de o lună, dar nu din punct de vedere emoțional. Cel puțin își poate continua studiile, deși profesorii ca și elevii îi tratează la fel.

Într-o dimineață, Mei și Kōichi sunt pe acoperiș și discută despre clubul de artă, condus de Mikami-Sensei, și un alt profesor care a plecat în cel de al doilea an al lui Mei. Din conversația celor doi, aflăm că lui Misaki mai degrabă îi place să admire lucrările de artă decât să le deseneze. Ea își exprimă dorința de a merge la o expoziție. Kōichi îi spune că dacă vine la Tokyo ar trebui să viziteze muzeul de artă . El se oferă să-i arate locul, iar Misaki acceaptă.

Mai târziu cei doi sunt văzuți în vechea clădire, unde se află clubul de artă. Acolo ei se întâlnesc cu alte două eleve care, o recunosc pe Mei și o întreabă dacă s-a retras. Mei spune că asta era intenția ei. Celelalte eleve apoi își îndreaptă atenția către Kōichi și îl întreabă dacă are de gând să se alăture, când Mochizuki intră și le întrerupe discuția. El vrea să discute cu cele două, iar Kōichi se întreabă ce are de gând.

Pe drum spre ieșire se întâlnesc cu Mikami-Sensei cu care au următoarea oră. Cei doi se hotărăsc să chiulească și să meargă la bibliotecă. La bibliotecă Kōichi găsește o fotografie a mamei lui din tinerețe pe care i-o arată lui Mei. Atunci în încăpere intră Chibiki, bibliotecarul. El observă că numărul celor non existenți a crescut cu unul, iar Kōichi răspunde afirmativ. Bibliotecarul îl întreabă dacă s-a obișnuit, iar Kōichi afirmă fără prea mult entuziasm. Misaki îi spune că Chibiki a fost dirigentul clasei 3-3 în urmă cu 26 de ani, așa că sigur că acesta o cunoaște pe Ritsuko. Așa ajunge ca bibliotecarul să-i povestească de evenimentele cu 26 de ani în urmă și cum acesta a devenit bibliotecar pentru a nu fi următorul pe lista tragică a victimelor.

Chibiki îi spune că următorul diriginte de la clasă 3-3 din următorul an, i-a dezvăluit că cineva s-a amestecat între elevi, și că acel cineva este elevul extra. Însă cum anul s-a terminat, acesta a dispărut, la fel și amintirea celor spuse. Cu toate că Chibiki le spune că a notat totul. Văzând expresia lui Kōichi de neîncredere, acesta îi arată notițele sale din următorii ani, unde a notat elevii extra. Sakakibara este șocat să afle că spune adevărul, timp în care Mei observă că Mikami-Sensei a fost diriginta clasei 3-3 cu un an în urmă. Bibliotecarul spune că aceasta a avut ghinion ca și anul acesta să fie asociată cu clasa 3-3.

Chibiki le-a povestit mai multe, printre care, și ideea că cu cât te îndepărtezi de Yomiyama, cu atât ești mai puțin probabil să devii victimă. În anul 1987, elevii au încercat să facă o excursie, dar autobuzul cu elevi s-a ciocnit de un camion. Kōichi îl întreabă dacă cu ultima măsură luată, există vreo șansă să oprească tragedia. Acesta nu știe ce să-i spună, când observă că s-a făcut târziu. Protagonistul mai are însă o întrebare și este legată de anul 1983, anul în care Reiko a fost elevă, dacă un eveniment a avut loc? Chibiki afirmă că da. Apoi acesta îl întreabă dacă mama lui, Ritsuko, a murit în oraș. Sakakibara confirmă, spunând că a murit la scurt timp după nașterea lui. Acest lucru pare să confirme o bănuială, care este extrem de stranie, dar și de adevărată. Astfel capitolul 10 se termină.

Personaje[]

Protagoniști:

Elevii clasei 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date[]

  • În urma ultimelor evenimente este posibil ca Ritsuko să fie și ea o victimă a calamității.
  • Chibiki a fost profesor la clasa 3-3, și o cunoștea pe Ritsuko.
  • Chibiki pare să fie singurul care știe de misterele clasei 3-3,
  • În anul 1983, anul în care Reiko a fost elevă în clasa 3-3 a avut loc un anumit eveniment, care pare să fie amintit și în seria anime.
Advertisement