FANDOM

Capitolul 11
Cap11 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 3)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 3)/Capitolul 10 Another (Volumul 3)/Capitolul 12

Evenimentele din acest capitol sunt similare și corespund cu evenimentele din episodul 7 al seriei anime.

Povestea

Capitolul 11 începe cu protagonista seriei care se află în camera de la subsolul studioului M, când o membră a clubului de arte, Tachibana interacționează cu ea.

Această discuție a avut loc în trecut și Misaki îi povestește lui Kōichi despre ea. Mei spune că fata știa că va fi ea cea non existentă în anul următor când va fi trecut în anul 3, ea fiind pe atunci în anul 3. Tachibana părea înspăimântată și nu a vrut să-i dea niciun sfat. Când a întrebat-o de Asakura Mei, aceasta a spus că a mai auzit numele ei l-a mai auzit din când. De aici Mei a dedus că amintirile întradevăr despre cel decedat dispar.

De asemenea, Misaki află de la Tachibana că anul trecut, un elev care se numește Sakuma, a fost cel non existent asta până când a cedat nervos și a cerut să-i fie recunoscută prezența. Din păcate în anul următor școlar, Sakuma s-a sinucis.

Ajuns acasă după cină, Sakakibara are o conversație cu mătușa lui, Reiko, de la care află Ritsuko a susținut-o pe sora ei când Reiko a dorit să aplice la o școala de arte. Apoi acesta o abordează direct întrebând-o de anul în care era aceasta elevă și despre elevul cel mort. Kōichi vrea să se lămurească dacă moartea mamei lui a avut sau nu legătură cu tragedia. Atunci mătușa lui își cere scuze că nu a putut să facă ceva pentru mama lui, dar nici ea nu este sigură că din cauza aceea a murit. În plus Reiko spune că în acel an decesele s-au oprit brusc. Ceva ce ea nu își mai aduce aminte.

13 Iulie, Luni

La școală, dirigintele clasei 3-3 are o stare de agitație vizibilă, așa cum este arătat și în conversația lui cu bibliotecarul, căruia îi încredință totul. Intrat în clasă, dirigintele ține un mic discurs. El începe prin a-și cere scuze față de elevi, după care trupul îi este cuprins de spasme. Încet scoate un cuțit din geanta sa cu care se înjunghie în gât. Elevii șocați încep să strige înfricoșați. Alertat Chibiki aleargă să verifice situația, când descoperă cadavrul profesorului în clasă. El evacuează clasa, și Mei și Kōichi ies și ei pe coridor. Pe coridor, Izumi Akazawa strigă furioasă că este vina lor pentru cele întâmplate, și astfel se termină capitolul.

Personaje

Protagoniștii:

Elevii Clasei 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date

  • Evenimentele din acest capitol sunt redate și în episodul 7 al seriei anime.
    • În anime, Takako Sugiura alături de Izumi și Nakao îi privește acuzator pe protagoniștii, spre deosebire de varianta manga, în care numai Izumi îi acuză direct de cele întâmplate.
    • În anime, Aya Ayano era cea care era într-o stare de șoc și era consolată de Takako, dar de data aceasta în manga, Takako este cea care se află în stare de șoc.