Another Wikia
Advertisement
Capitolul 16
Cap16 0
Informaţile generale
Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 4)/Capitolul 15 Another (Volumul 4)/Capitolul 17

În capitolul 16, Izumi o acuză pe Mei de cele întâmplate și se instalează treptat o stare de panică și de conflict între elevi.

Povestea[]

Protagonistul și restul elevilor se află la cină, unde Mikami-Sensei și domnul Chibiki le adresează niște cuvinte legate de activitățile din ziua următoare. După aceea elevii sunt poftiți la masă. La masă Naoya, Mei, Kōichi și Yūya vorbesc despre casetă. Kōichi crede că este necesar să arate conținutul casetei și lui Chibiki. Mei este de acord, când Naoya o întreabă ce părere are ea acum că a ascultat caseta.

Misaki îi răspunde cu o altă întrebare: Ce părere au ei? Apoi scena se schimbă. După ce Mochizuki a reparat caseta, băieții s-au adunat la Kazami acasă să asculte caseta. Aceștia par cu adevărat șocați de cuvintele lui Matsunaga și nu știu cum să procedeze. În final ei ajung la ideea că este cel mai bine ca până acum să țină secret acest amănunt, deoarece nu au cum să identifice pe cineva ca fiind persoana extra la întâmplare, asta în mare parte din cauza memoriilor care sunt alterate, când ei sunt întrerupți de surorile mai mari ale lui Kazami. Surorile lui au intrat peste ei întrerupându-le conversația. După ce în final ele pleacă, întâlnirea ia și ea sfârșit.

Înapoi în tabără, după terminarea mesei, Akazawa întreabă pe unul dintre profesori dacă poate adresa câteva cuvinte. Surprinsă, Mikami-Sensei își dă aprobarea. Izumi începe prin a-o acuza indirect pe Mei de cele întâmplate, dar și pe Kōichi deoarece aceasta a continuat să vorbească cu ea. Naoya a încercat să le ia apărarea, dar Izumi l-a întrerupt. După părerea ei, Mei putea să continue să-l ignore pe Sakakibara. Ceea ce ea nu a făcut. După care o pune pe Mei să își ceară scuze în fața tuturor.

Apoi Takako a intervenit și a spus că a văzut ce s-a întâmplat și cu Yukari în ziua în care a murit. Ca și Akazawa ea o acuză pe Mei de moartea colegei lor, deoarece după ce Yukari a fugit din clasă la auzul accidentului, și-a schimbat direcția și a luat-o spre scara vestică. În continuare, Izumi îl acuză pe Kōichi că a vorbit cu sora lui Takeru Mizuno despre blestem, și din acest motiv este posibil să fi devenit și ea o victimă. Kōichi începe să aibă conștiința încărcată, dar atunci intervine și Misaki, care este mult mai rațională, spune că aceste acuzații nu-i vor ajuta la nimic, din moment ce deja s-au întâmplat. Chiar și așa ea își cere scuze, deși ea nu este de părere că acest lucru va ajuta prea mult.

În scurt timp se ajunge la un conflict, iar Kōichi leșină. Când acesta se trezește mai târziu în camera lui, Mei este alături de el. Se pare că colegii lui au fost îngrijorați , iar Teshigawara și Mizuno l-au cărat pe brațe acolo. În continuare Mei îi mulțumește că a susținut-o în cantină. Ea este îmbujorată și îi mărturisește că mai are niște lucruri să-i spună dacă vrea să-l asculte. Între timp afară în ploaie, zace trupul lui Kazami.

Personaje[]

Protagoniștii:

Elevii clasei 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date[]

  • O parte din evenimentele din acest capitol corespund cu cele din episodul 10, din seria anime.
Advertisement