Another Wikia
Advertisement
Capitolul 16
Cap18 0
Informaţile generale
Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 4)/Capitolul 17 Another (Volumul 4)/Capitolul 19

În capitolul 18, Izumi cedează presiunii și o atacă pe Mei. Între timp, bucătăria a luat foc și amenință viața celorlalți elevi.

Povestea[]

Mei Misaki este pe punctul de a dezvălui identitatea persoanei extra protagonistului, când Naoya intră panicat în cameră. El le spune agitat că crede că Tomohiko Kazami este elevul extra. Însă cum cei doi își amintesc de el, acesta a făcut o confuzie și susține cu tărie că l-a ucis. Motivul este comportamentul bizar ala acestuia.

Koichi îl întreabă ce s-a întâmplat, iar Naoya le povestește că în momentul conflictului erau afară și că furios și-a împins colegul de pe stânci. Acesta a rămas jos nemișcat, iar el panicat s-a întors înapoi. Acesta se teme că cadavrul acestuia să nu dispară, pentru că dacă este așa, conform confesiunii lui Matsunaga, Kazami ar putea fi elevul extra. Mei este sceptică, iar Koichi vrea să verifice cu Teshigawara dacă colegul lor ar putea fi încă în viață. Înainte însă de a pleca, Mei îl informează că Kazami nu este cel vizat.

Cei doi merg să verifice locul, și îl găsesc pe Kazami leșinat. Acesta geme și Koichi constată că este încă în viață, dar are nevoie imediată de îngrijiri. Koichi îl cheamă pe Teshigawara, care este ușurat că prietenul său este în viață, și este rugat să-l care în spate pe acesta până la locul în care sunt cazați.

Între timp, Izumi Akazawa o cheamă pe Mei Misaki în bucătărie, pentru a purta o conversație. Mei vrea să-și ceară scuze din nou, dar Izumi îi spune că nu este necesar. Ea îi mărturisește că a auzit soluția de a opri dezastrul, spre surprinderea lui Mei. Izumi spune că era preocupată și l-a întrebat pe Teshigawara după cină adevărul. Brusc, Izumi apucă un obiect ascuțit de metal și o atacă pe Misaki. Akazawa spune că ea este cea mai suspicioasă și că le-ar face tuturor un favor. Mei îi spune că nu este, dar Izumi este isterică și o apucă de păr trântind-o la pământ. Izumi țipă isterică la ea la felul cum o urăște. Ea continuă să susțină că Mei este persoana extra. Mei neagă acuzațiile pe care i le aduce și îi spune că este om la fel ca și ea, dar Izumi nu vrea să audă și îi împunge țepușa metalică în ochiul artificial al lui Mei.

Dintr-o dată un fulger lovește și clădirea este cuprinsă de flăcări. În bucătărie, Mei reușește să își azvârle adversara de pe ea. Tot în acel moment, Koichi și cu Naoya se întorc la timp să vadă cum clădirea este cuprinsă de flăcări. În bucătărie, Mei pleacă prima, dar nu înainte de o sfătui pe Izumi să plece dacă nu vrea să devină o victimă a lunii august și de o asigura că niciuna din ele sunt cele extra. Izumi este scoasă afară de Chibiki. Între timp, Koichi o caută disperată pe Mei în clădire.

Personaje[]

Protagoniștii:

Elevii clasei 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date[]

  • Evenimentele din acest capitol se regăsesc și în episodul 11.
Advertisement