Another Wikia
Advertisement
Izumi Akazawa
Izumi Manga
Informaţiile personale
Kanji

赤沢泉美

Romanji

Akazawa Izumi

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

165 cm

Culoarea părului

Roşcat-brun

Culoarea ochilor

Maro

Familie

Kazuma Akazawa (verişor)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă în clasa 3-3 (1998)

Afiliaţii

Şefa contramăsurilor

Ofiţerul clasei

Status

În viaţă

Debut
Manga

Another (Volumul 1)/Capitolul 2

Voce
Japoneză

Madoka Yonezawa

Izumi Akazawa (赤沢泉美) este şefa contramăsurilor din clasa 3-3 . Aceasta va deveni mai târziu şi ofiţerul clasei.

Înfăţişare[]

În manga, Izumi are aceeşi coafură, numai că părul nu-i este la fel de lung.

Acţiune[]

Personajul lui Izumi din versiunea manga, apare pentru prima oară, nu la spital așa cum este arătat în primul episod, ci la școală. Izumi apare defapt în cel de al doilea capitol al seriei manga, deși numele ei nu este pomenit, ea este în compania lui Yukari, de care pare să fie în mod special apropriată, ele două discutând în particular (indicând că cele două sunt prietene). Yukari este cea care o informează pe Izumi de Kōichi, că este noul elev transferat.

Izumi ia parte direct la acțiune,în capitolul 4, unde este văzută pentru prima oară interacționând cu protagonistul. Ea îl întreabă cât de multe cunoaște despre incidentul clasei 3-3. Sakakibara spune doar că a auzit doar o parte din poveste, când din nou sunt întrerupți de apariția lui Yukari Sakuragi și a domnișoarei Mikami. Atitudinea devine ciudată, când Tomohiko o informează pe Mikami că Kōichi știe de incident.

Mai departe, în manga, Izumi încearcă să facă ce poate pentru a-l îndepărata pe protagonist de a se asocia cu Mei, pentru că Mei este persoana nonexistentă, și din acest motiv, Izumi și ceilalți descurajează orice interacțiune dintre cei doi. Însă acest lucru nu este posibil, pentru că tragedia începe, cu presupusa prima moarte(prima fiind defapt ceea a lui Fujioka), cea a mamei lui Yukari, ulterioir urmată la scurt timp de moartea lui Yukari.

Yukari and Izumi

Yukari și Izumi în manga

Moartea lui Yukari Sakuragi, a întristat și șocat toți elevii clasei 3-3, însă cel mai mult a afectat-o pe Izumi, așa cum este arătată ulterior în camera ei plângând în timp ce se uită la o poză de a ei și a lui Yukari. Acest lucru confirmă întradevăr faptul că cele două erau apropriate, fiind prietene. În anime, acest detaliu nu apare, ci mai degrabă mai apropriată de Izumi apare personajul lui Takako Sugiura.

În capitolul 6, Izumi intră în clasă brusc și pare supărată. Ea este observată de Kazami,care poartă o conversație cu Sakakibara. Ea nu-i bagă în seamă, însă când trece pe lângă Kōichi îi declară hotărâtă că ,nu-l va lăsa să scape așa de ușor. Acestă declarație îl ia prin surprindere pe băiat, dar mai ales când aceasta se întoarce și se încruntă la el.

Relații cu alte personaje[]

În manga, relația lui Izumi cu Mei este abordată într-un mod mai complex. Deși disprețuiește modul nonșalant de care Mei dă dovadă odată cu acceptarea poziției de elevul care nu există, Izumi este geloasă pe caracterul calm al tinerei. Convinsă că Mei este vinovată de cele întâmplate, Izumi o atacă în bucătărie atunci când sunt în excursie, înjunghiind-o în ochiul de sticlă. Fata supraviețuiește și, fără urmă de dușmănie, o sfătuiește să fugă din bucătăria aflată în flăcări, pentru a nu deveni o altă victimă a blestemului.

Advertisement