Another Wikia
Advertisement
Pagina principală
Moartea nu este blândă. Este întunecată, este neagră cât vei în fața ochilor și esti singur.

—- Mei Misaki

Mei Misaki
Mei Misaki Infobox
Informaţiile personale
Kanji

見崎鳴

Romanji

Misaki Mei

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

152 cm

Culoarea părului

Neagară

Culoarea ochilor

Roşu-maroniu (drept) (anime, manga)

Negru (drept) (roman)

Verde (stâng) (anime)

Albastru (stâng) (roman, manga, live action)

Familie

Mitsuyo Fujioka (mamă)

Yukiyo Misaki (mătuşă/mamă adoptivă)

Misaki Fujioka (soră geamănă)†

Amane (bunică)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Cea care nu exstă (la şcoală)

Clasa 3-3(1998)

Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Natsumi Takamori

Mei Misaki (見崎鳴) este protagonista feminină din Another. Ea este elevă în clasa 3-3 din generaţia anului 1998, laŞcoala Gimnazială Yomiyama Nord . Mei a fost etichetată de către colegii ei de clasă "cea care nu există".

Înfăţişare[]

Another OVA Infobox

Mei în Episodul 0(OVA)

În anime Mei are părul negru scurt până la umeri. Ochiul ei drept este de culoarea brun-roşcat, iar celălalt, ochiul ei stâng verde, este unul înlocuit de păpuşă dat de mătuşa ei, care este acoperit sub un petic. Ea îl ţine acoperit, deoarece cu acesta poate vedea lucruri care nu ar fi fost normale în mod obişnuit. Ca vestimentaţie deseori poartă uniforma şcolii. 

În episodul OVA , Mei este văzută purtând o rochie asemănătoare albastră cu sora ei geamănă Misaki Fujioka . În păr în partea dreaptă are o fundiţă mică tot de culoare albastră.

Personalitate[]

Mei apare ca o fată retrasă și nu foarte sociabilă, poate în mare parte pentru că ea a fost etichetată de colegi "cea care nu există", dar şi poate din cauza ochiului ei cu care poate vedea culoarea morții asupra altor persoane. În live-action, mătușa ei o sfătuiește pe Mei să nu se apropie prea mult de ceilalți din cauza ochiului ei artificial. 

De asemenea, este posibil ca această să fi fost destul de afectată de moartea surorii ei motiv, pentru care este posibil să se fie mai retrasă, şi când protagonistul încearcă să se apropie de ea, îi spune să stea departe de ea. Cu toate acestea când încep să se cunoască mai bine şi pe măsură ce încearcă să-şi dea seama de rezolvarea misterului, Mei se obișnuiește cu prezenţa lui şi chiar ajung să se împrietenească.

În anime Mei arată o altă latură a ei care nu se întâlneşte în manga. Când merg la plajă, Mei îşi arată o parte mai copilăroasă a ei şi construieşte castele de nisip. De asemenea îi este frică de mica caracatiţă care o prinde de mână şi îl roagă pe Kōichi să o îndepărtează. De asemenea poate fi sarcastică şi să facă haz de necaz când spune că aude pe cineva gemând din bibliotecă.

Acţiune[]

Episodul 1

Mei apare pentru prima dată în lift la spital unde protagonistul dă peste ea din greşeală. Ea este tăcută şi nu vorbeşte când Kōichi o întreabă dacă este elevă la Yomiyama Nord. Apoi acesta o întreabă de păpuşa pe care o ţine în mână şi ea îi spune că trebuie să o livreze cuiva care o așteaptă, ea numind-o pe aceea persoană "săraca ei jumătate". Când liftul ajunge la subsol, aceasta coboară şi se îndreptă spre morgă, dar nu înainte de ai spune lui Kōichi numele ei.

Mei Ep1

După ce Kōichi iese din spital şi merge la şcoală, unde se prezintă colegilor lui, el o observă pe Mei stând în spatele clasei. În pauză când Kōichi vorbeşte cu colegii săi despre tatăl său, acesta observă absenţa acesteia. De asemenea nici la ora de sport Mei nu este acolo, dar Kōichi o vede stând pe acoperişul şcolii.

Pe acoperiş, Mei stă şi desenează, dar când Kōichi vrea să vadă ce desenează ea îi spune că este neterminat. Ea rămâne în continuare tăcută, în timp ce Kōichi începe să o tot întrebe despre păpuşa aceia, despre ea şi alte lucruri care par însă să o deranjeze pe aceasta. Cei doi continuă să aibă o discuţie, care îl încurcă şi îl miră pe protagonist. Cel mai mult însă îl miră faptul că Mei insistă cu un lucru : faptul ca el nu o cunoaște. Îi spune însă că clasa 3-3 este mult mai apropiată de moarte decât orice altă clasă.

Ea îl întreabă dacă ceilalți nu i-au povestit, dar el nu spune nimic. Ea spune că înţelege şi îi spune că va înțelege în curând. De asemenea îi spune că ar trebui să stea departe de ea şi să nu mai încerce să-i vorbească. Ea pleacă lăsând-ul pe Kōichi cu multe întrebări care nu au răspuns.

Episodul 2

Ep2 3

Mei apare la începutul  episodului, în curtea şcolii stând pe o bancă lângă vechiul corp, când apare protagonistul care o salută. Acesta o salută şi ea îl întreabă cum se simte, iar Kōichi spune că bine. Ea îi zice să fie grijuliu pentru că calamitatea a deja început şi nu poate fi oprită.

Ceva mai târziu după ora de desen, Mei se află la bibliotecă desenând când este observată de Kōichi care se duce să vorbească cu ea în ciuda avertismentelor lui Naoya şi Yūya . Ea rămâne tăcută la început desenând în continuare, când îi răspunde lui Kōichi despre desenul ei şi despre cum se gândeşte să-i dea aripi. Ea rămâne la fel de enigmatică şi de liniştită, când Kōichi o întreabă ce făcea ieri în ploaie. Ea răspunde că-i place ploaia, mai ales cea de dinainte de a se transforma în zăpadă. Ei sunt brusc întrerupţi de bibliotecar, Chibiki Tsuji, care îi spune lui Kōichi să se întoarcă la ore, deşi este bine venit oricând aici. Kōichi pleacă, deşi Mei pare să rămână în urmă.

A doua zi după orele de curs, Mei este urmărită de Kōichi în drum spre casă, spre nemulţumirea colegei ei Izumi Akazawa. La un moment dat Mei dispare din câmpul vizual şi Kōichi ajunge în faţa unei clădiri numită Studioul M. Misaki. După ce acesta intră, Mei îl întâmpină la subsol, unde îl întreabă dacă păpuşa din sicriu îi seamănă, luând-ul prin surprindere. Kōichi afirmă, pe când ea doar îl aprobă pe jumătate spunând că nici măcar nu e o jumătate, după care îl întreabă ce face acolo.

Ep2 71

Kōichi inventează o scuză pe care ea o trece cu vederea şi îl întreabă dacă îi plac păpuşile, de când cei mai mulţi par să le găsească sinistre, ei îi plac şi îi indică două păpușe ataşate una de alta ca fiind preferatele ei. După aceea Mei îl întreabă brusc dacă vrea să afle ce e sub peticul ei, pe care şi îl dă jos, şi astfel se termină episodul.

Episodul 3

Mei apare în subsolul de la Studioul M.Misaki alături de protagonist. Așa cum a spus ea îi arată lui Sakakibara ochiul ei artificial. Ea îi povestește că este un ochi de păpușă, special creat de Kirika. Ea îi dezvăluie că cu acesta vede lucruri pe care în mod normal nu ar trebui să le vadă, după care îl invită să-și continuie discuția la etaj.

Sus, Mei răspunde întrebărilor lui Kouchi și îi povestește despre evenimentele petrecute 26 de ani în urmă. De asemenea neagă când Kouchi o întreabă dacă nu cumva are frații sau surori. La un moment dat însă sunt întrerupți de apelul telefonic dat de bunica lui Kouchi, care îi promite să ajungă acasă în curând. După ce apelul se încheie, Mei afirmă că urăște celulare, deoarece cu aceste dispozitive poate să fie găsite mereu. Chiar și așa ea pleacă, lăsând-ul pe băiat confuz după ce Amane, bunica ei care anunță încheierea programului.

Ep3 74

A doua zi, în ziua examenelor, Mei termină mai repede şi iese, fiind la scurt timp urmată de Kouichi. Aceasta îi răspunde la întrebările acestuia şi îi dezvăluie că fata care a murit la spital era verişoara ei. De asemenea îi spune că numai ea o poate vedea, lucru care îl şochează pe băiat. Chiar atunci apare un profesor alergând spre clasă să anunţe ceva. În mare grabă Yukari iese alergând, însă când dă cu ochii de Mei şi Kouichi alergă în partea opusă.

Episodul 4

Mei apare în subsolul studioului şi îl sperie pe Kouichi care venise să o întrebe de blestem, dar Mei este evazivă ca de obicei şi îi spune doar să aibă grijă. A doua zi aceasta nu apare la şcoală.

Episodul 5

Mei apare la școală, intrând în liniște în clasă, pe când dirigintele clasei oferă cuvinte de alinare elevilor. În pauză, protagonistul vorbește cu ea, iar Izumi, Naoya, Tomohiko şi alţi elevii se uită la aceştia din depărtare părând nemulțumiți.

Numele lui Mei este mai târziu pomenit de protagonist când întreabă un coleg, dacă aceasta chiar există cu adevărat. Însă blestemul face încă o victimă, și Ikuo Takabayashi moare în urma unui atac de cord. După ce restul clasei au luat decizia de a-l face și pe Koichi inexistent, acesta caută mai multe răspunsuri. După care acesta îi spune de moartea lui Takabyashi şi Mei se arată şocată.

Sus, deasupra magazinului de păpuși, Mei îl invită în casa ei unde îi explică de clasa 3-3 și de comportamentul abordat de colegii lor. Apoi aceasta îi explică de ce ea este inexistentă. Îi reaminteşte de clasa 3-3 şi de elevul care a murit şi de blestemul care s-a declanşat prin moartea acestuia. Ea spune că totul a început cu clasa de după anul acela şi că odată început fenomenul nu poate fi oprit, asta însemnând că o persoană cel puţin va muri într-o lună. De asemenea sunt implicaţi şi familile elevilor şi totul este din cauză că numărul elevilor creşte cu unul. Acel elev este numit "extra" şi nimeni nu ştie cine este defapt.

Fata îi mărturiseşte că nimeni nu ştie, dar acel extra este cineva mort. Kōichi întreabă dacă este Misaki, dar ea neagă îi spune că se poate presupune că este o antitate, o fantomă, care are corp, dar care nu poate fi deosebită de ceilalţi. În plus aceştia sunt persoane fără memorii sau suflet, neavând idee că au murit. Ei fac parte dintre cei care au murit ulterior în urma fenomenului. Fata îi spune că de-a lungul timpului au fost luate tot felul de măsuri pentru a preveni evenimentele tragice ca schimbarea clasei sau schimbarea numelui clase 3 în C, dar nu au dat rezultate. Însă în urmă cu 10 ani au găsit soluţia care acţionează ca un talisman: elevii se prefac că un elev este inexistent pentru a reduce numărul normal de elevi.

Episodul 6

Episodul începe cu o discuţie dintre diriginte şi clasă, unde Mei Misaki este nominalizată a fii persoana extra. Mei întreabă că dacă refuză atunci ce s-ar întâmpla. Dirigintele îi spune că este dreptul ei, doar că dacă calamitatea începe atunci va fi rău. În cele din urmă, Mei acceptă. Prin această secvență aflăm cum Misaki a fost aleasă unanim de clasă cea inexistentă.

Înapoi în prezent, în sufrageria lui Mei, protagonistul o întreabă de ce nu i s-a povestit despre un lucru aşa de important. Mei spune că el deja vorbea cu ea şi i-a acceptat existenţa, lucru ce i-a descurajat pe restul să aducă în discuţie problema. De asemenea acesta o întreabă de banca ei , şi Mei îi spune că este aşa probabil pentru a fi efectiv în măsura în care acționează ca un talisman, şi tot ea recunoaşte că a întrebat cine este mort.

După aceea pe drum spre casa lui koichi cei doi își continuă discuția. Kōichi o întreabă apoi dacă este okay cu poziţia ei din clasă şi Mei îi spune că aşa s-a întâmplat şi că poate este mai bine, având în vedere că dacă nu ar fi trebuit ea însăși să trateze pe cineva ca inexistent, un lucru mult mai rău. În continuare, ea îi spune că va fi în regulă şi îi arată din nou ochiul ei artificial. Ea îi povesteşte că a avut o tumoare şi că l-a pierdut în urma unei intervenţii chirurgicale la patru ani. O experiență între viață și moarte, așa este descrisă de fată.

Pe parcursul vremii, cei doi fiind tot mai izolați de clasă, ei își petrec tot mai des timpul împreună. Într-o zi pe acoperiș, protagonistul îi povestește cum a ajuns el să gătească singur. După care el se oferă ca în viitor să-i arate muzeul de artă din Tokyo, dacă va veni să viziteze orașul. Mei se arată de acord. Întorși la bibliotecă, locul investigaților lor, Mei și Koichi află mai multe de la bibliotecar despre misterul clasei 3-3. Kōichi întreabă apoi despre registrele alterate şi Chibiki spune că este adevărat, la fel ca și amintirile despre decedat/extra dispare. La final cei doi plecă, dar nu înainte de a afla că Reiko a fost elevă în 1983.

La scurt timp, însă într-o dimineață dirigintele clasei intră grăbit în clasă. Acesta pare agitat şi îşi cere scuze tuturor spunând că a făcut tot ce se putea ca aceştia să absolve în siguranţă. El continuă agitat şi precipitat, după care scoate un cuţit din geanta sa şi episodul se termină.

Episodul 7

Episodul începe cu o scenă înfiorătoare, în care dirigintele clasei se sinucide în fața clasei cauzând panică și disperare între elevi. La fața locului apare bibliotecarul care evacuează clasa. În timp ce Mei şi protagonistul ies pe coridor sunt întâmpinaţi de privirile răutăcioase ale lui Sugiura, Junta şi Izumi care consolează o elevă. După aceea cei doi au o scurtă conversaţie cu bibliotecarul care le spune motivele ulterioare ale sinuciderii profesorului lor şi de crima mamei sale, deşi nu se ştie cu exactitate dacă evenimentul are legătură cu calamitatea sau nu.

Mai târziu, Mei Misaki și Koichi Sakakibara află de la Izumi că clasa a decis ca ei doi să fie tratați la fel ca înainte, de incident, din moment ce este limpede că această metodă nu a funcționat. Naoya îi spune lui Sakakibara că nu este vina lui şi că îi pare rău pentru ce s-a întâmplat deşi el se îndoieşte. Apoi o întreabă pe Mei dacă a avut vreo problemă, şi ea răspunde negativ ceea ce îl determină pe Naoki să spună că este ciudată.

În urma ultimelor cercetări și noutăți aflate de protagonist, Mei și acesta află că în anul în care tragedia s-a oprit, elevii clasei 3-3 au vizitat un templu unde s-au rugat. Acest eveniment va avea ca urmare decizia noi diriginte a clasei 3-3, ca clasa să meargă în vacanța de vară pe munte să se închine la templu. La scurt timp după aceea Sakakibara află de la Tomoka, sora vitregă a lui Mochizuki despre Matsunaga și clasa 3-3. După întâlnirea de la cafenea, Sakakibara s-a dus la Mei să-i povestească şi să o roage să vină cu el în vizită la Matsunaga, care aparent a fost coleg de clasă cu Reiko. Dar refuză pentru că părinţii o obligă să meargă la casa lor de vacanţă din afara oraşului. Totuşi spune că se va întoarce la timp pentru excursie.

Apoi discută despre păpuşa din sicriu şi Mei dezvăluie că este fiica decedată din urmă cu 12 ani care nu a apucat să trăiască, deci o jumate sau chiar şi mai puţin din ea. De asemenea Mei îl priveşte cu ambii ochii şi îi spune să nu-şi facă griji pentru că nu el este cel mort şi astfel se termină episodul.

Episodul 8

Mei este pe plaă, când se întâlnește cu Sakakibara. Ea este văzută alături de ceilalți pe plajă, unde contruiește un castel de nisip, după care participă la procurarea hranei alături de colegii ei. Când de mâna ei se prinde o caracatiță, Mei pare neajutorată și cere ajutorul protagonistului.

Mai târziu, după ce Koichi stă de vrobă cu Matsunaga, Nakao și ceilalți se joacă pe plajă cu mingea. Deodată mingea este luată de valuri în larg, și Nakao se oferă să se ducă după ea. Din nefericire chiar atunci trece o barcă și trupul cestuia este sfârtecat în fața tuturor, inclusiv a lui Mei care privește cu groază de pe mal.

Episodul 9

Continuând evenimentele din episodul precedent, Koichi află de la Matsunaga că a lasăt un indiciu în vecehea clasa din clădirea veche care ar putea să-i ajute. Mei se alătură în scurt timp echipei de căutare, formată din Naoya, Mochizuki și protagonistul.

Ep9 5

Grupul se îndreaptă spre etajul al doilea al clădirii vechi ai școlii. În timp ce caută indiciul, Mei încearcă să deschidă o fereastră să intre aer curat. Dintr-o dată un geam mare se desprinde de fereastră și este pe punctul de a-o lovi. Dar atunci, Kouichi o salvează trăgând-o din acea zonă. După ce au căutat în clasă , Kouichi găsește o casetă veche. Curioși de conținutul acesteia, ei se îndreaptă spre camera unde pot asculta caseta.

Casetă dezvăluie o înregistrare a lui Matsunaga de când acesta era elev la Yomiyama și care povestește evenimentele petrecute în excursie din anul în care Reiko nu își mai aduce aminte decât că au vizitat un templu. Din nefericire sunt surprinși de un profesor, și Naoya trage caseta, rupând banda. Mochizuki a promis că o poate repera. Între timp tragediei se adaugă noi victime: Aya și familia ei, și fratele lui Yumi Ogura.

Episodul 10

Mei și restul clasei 3-3 se duc în excursie pe muntele Yomiyama să viziteze templul. Pe durata șederii lor la Sakitani Kinekan, Mei, Teshigawara, Mochizuki și Koichi ascultă și restul casetei care relevă că metoda pentru a opri calamitatea este de a găsi persona extra, persoana care este deja moartă și să o ucidă. Ei ascultă șocați mărturisirea lui Matsunaga.

La cină lucrurile se încing, când Izumi o acuză pe Mei de moartea tuturor. Ea îi cre ferm să-și ceară scuze de la toată clasa. Dar Mei nu vede rostul scuzelor, ceea ce nu o face pe Izumi decât să se înfurie mai tare. Atunci intervin ceilalți în apărarea acesteia. După cină protagonistul se duce în camera lui Misaki, care îi mulțumește că a apărat-o. În camera ei ea vede pictura adusă de Koichi și spune că cele două surori semănau foarte bine între ele.

Când Sakakibara o întreabă cum de știe cine este cel inexistent, Mei îi povestește de abilitatea ochiului ei artificial și cum poate vedea culorii morții. Tot ea îi spune de familia ei și Fujioka. Mei a spus că nu le-a spus colegilor pentru că nu vroia să creadă că sora ei a fost victimă a acestui blestem. Însă când s-i răspundă băiatului daca el este sau nu persoana extra, Teshigawara năvălește în cameră agitat spunând că a făcut ceva oribil.

Episodul 11

Teshigawara le spune lui Kouichi și Mei cum s-a luptat cu Kazami, dar și că îi este teamă că nu cumva să îl fi ucis când l-a împins din greșeală. Hotărâți să verifice dacă el este încă în viață, ei ies din cameră și ajung în hol. Remarcând că este ceva în straniu cu ușa către camera de mese, Kōichi se apropie tot mai mult. El dă peste un Manabu Maejima grav rănit. Flăcările care au curpins sala au reușit să facă deja o victimă, proprietarul stând mort înăuntru.

Când aud tiparul lui Takako, ei se grăbesc spre camera ei, să îi sară în ajutor. Nu găsesc pe nimeni în încăpere, urmând ca Takako să apară mai târziu cu un cuțit, cu care să o ucidă pe Mei. Kōichi o protejează, iar Takako o ia la fugă. Takako pune caseta pentru a fi auzită de toți cei prezenți, identificând pe Mei ca fiind cea moartă. Acest lucru îi determină pe toți să meargă într-o vânătoare pentru a o găsi pe Mei. Ea și Kōichi încearcă să scape printr-o fereastră, dar sunt găsiți de Yumi Ogura. Yumi iese și ea prin fereastră, dar alunecă imediat ce o atacă pe Mei.

Fiind hotărâtă să îi elibereze pe colegii săi de blestem, Takako atentează din nou la viața lui Mei. Takako îl înjunghie pe Kōichi în braț. Deși Takako vrea să o ucidă, Mei nu vrea să se lupte. Mei se apară de atac, iar Takako ajunge să fie încâlcită în niște fire desprinse, de sârmă. Takako încearcă să se elibereze, dar se spânzură accidental. Văzând-o pe Mei în dreptul cadavrului prietenei sale, Izumi trage o concluzie eronată. Considerând-o vinovată de moartea lui Takako, Izumi este hotărâtă să o ucidă pe cea pe care o consideră eleva extra. Spre deosebire de reacția pe care a avut-o față de moartea lui Takako, Mei nu schițează nicio emoție când o aude pe Izumi amenințând-o la mânie cu moartea. Mei urcă și mai sus pe scări, iar prăbușirea clădirii o separă de Kōichi și Izumi.

Episodul 12

Kōichi și alți supraviețuitori reușesc să iasă din clădirea în flăcări. Cu toate acestea el se întoarce înăuntru pentru a o căuta pe Mei de îndată ce realizează că fata lipsește. Ajungând la destinație, Kōichi dă și peste Izumi, pe care reușește să o oprească pe moment din a o omorî pe Mei. Negăsind o altă soluţie de a opri calamitatea şi de a îi proteja pe ceilalţi, Izumi se hotărăşte să îi omoare pe amândoi. Un fulger se produce imediat, iar câteva dintre cioburile din fostele geamuri ajung să-i străpungă corpul țintuit, ca urmare a impactului, de peretele încăperii. Kōichi, şocat, îi înlătură cioburile şi o aşează pe podea. Kōichi, şocat, îi înlătură cioburile şi o aşează pe podea. Între timp, Mei dispare din peisaj, iar Izumi, înainte de a muri, îi povestește tânărului cum l-a cunoscut.

Când o pierde pe Mei, Kōichi o sună pe telefonul mobil pentru a o localiza printre dărâmături. Mei îi spune că este în curtea din spate, dar și că Kōichi va regreta dacă vine acolo. El nu îi ia în seamă sfatul, și se îndreaptă spre locația lui Mei. El o găsește cu un târnăcop, în dreptul unui copac căzut. Mei îl oprește din a ajuta-o pe persoana de sub grămada căzută de cherestea, dezvăluindu-i că aceasta este persoana extra. Văzând că băiatul are dubii, Mei îi mai spune că Mikami-sensei, mătușa lui Kōichi, fusese aruncată în rău cu un an și jumătate înainte, reușind astfel să îl convingă. Drept urmare, Kōichi o ucide pe Reiko cu propriile mâini.

Într-o zi însorită, Kōichi și Mei se regăsesc la mormântul familiei Mikami, unde se întâlnesc și cu Chibiki-sensei. După aceea, Kōichi și Mei se plimbă împreună, când și vorbesc despre cele întâmplate în amănunt. Kōichi o întreabă de ce nu îi răspunde niciodată când o sună, iar tânără îi spune că, din cauză că deteste astfel de aparate, și-a aruncat telefonul în râu, dar și că mama ei îi va cumpăra un model nou. Kōichi o întreabă și dacă o poate suna în viitor, întrebare la care fata răspunde afirmativ.

Relaţii[]

Prieteni:

Kōichi Sakakibara:

Deși Mei îi cere la începutul seriei să stea departe de ea, odată cu trecerea timpului, se obișnuiește cu prezența lui Kōichi, noul coleg venit și cel care tot încerca să discute cu fata, iar, odată ce tânărul devine invizibil, un elev asemenea ei, relația lor evoluează. Mei se atașează de acesta, motiv pentru care, din pricină blestemului cu care clasa lor se confruntă, îl și sfătuiește să fie precaut. Încep să petreacă cât mai mult timp împreună, Mai destăinuindu-i lucruri despre familia ei (disprețul pentru mama ei, existența și moartea surorii sale gemene). Mei poate fi zărită deseori zâmbind în preajma lui Kōichi, iar, în situații delicate, ținându-se de mână.

Familie:[]

Misaki Fujioka:

Mei și sora sa geamănă au fost foarte bune prietene. Ele obișnuiau să petreacă mult timp împreună, întâlnindu-se adesea în secret, împărtășindu-și una alteia propriile secrete, făcând baie împreună, îmbrăcându-se într-un mod similar șamd. Mei a fost apropiată de Fujioka, cu toate că Yukiyo nu i-a permis lui Mei să o vadă. Deoarece lui Mei i-a fost frică să nu o piardă pe Fujioka atunci când, într-o noapte, a văzut culoarea morții în preajma surorii sale gemene, a devenit protectivă peste măsură până în ultimul moment din viața lui Fujioka, moartea surorii care i-a devenit cea mai bună prietenă devastând-o pe Mei.

Yukiyo Misaki

Mei și Yukiyo au o relație distantă, cea dintâi susținând că Yukiyo nu îi dă importanță (fata poate lipsi de la ore fără a primi o pedeapsă și uneori mătușa sa biologică nici nu îi împachetează prânzul). Mei este de părere că Yukiyo a tratat-o mai mult ca o păpușă decât ca o fiică.

Colegi de clasă:[]

Izumi Akazawa

Deși Mei și Akazawa au părut distante una cu cealalta, pe parcursul seriei, Izumi îi aruncă o privire malițioasă atunci când o surprinde în preajma lui Kōichi, mai ales după multele morți ce avuseseră deja. Tensiunea dintre cele două sporește odată ce Izumi, în episodul 10, insistă ca Mei, în ciuda protestelor lui Kouichi, Teshigawara și Mochizuki, să își ceară scuze pentru rolul pe care Mei l-a avut în soarta tragică a colegilor, ca urmare a blestemului. Deși nu o caută pe Mei imediat după difuzarea casetei, Izumi devine ostilă față de fata pe care a crezut-o vinovată de moartea lui Takako. Izumi îi atacă pe ea și Kōichi, cel din urmă încercând să o protejeze pe Mei. Cu toate că Izumi a încercat să o ucidă, moartea colegei sale o întristează pe Mei într-o oarecare măsură.

Takako Sugiura

Cu toate că ele nu obișnuiau să interacționeze mult, Takako și-o amintea din copilărie pe sora geamănă a protagonistei, pe care a și confundat-o cu Mei, nerralizând că cele două erau persoane diferite. Cu fiecare moartea ce avea loc, Takako a devenit tot mai instabilă, ajungând, după ce a ascultat caseta, să tragă o concluzie greșită. Neștiind că Mei își pierduse ochiul când avea patru ani și că cea pe care o cunoscuse fusese sora geamănă, Takako a început să o considere vinovată. Crezând că așa va rupe blestemul și îi va scăpa pe toți, Takako s-a arătat gata să ucidă. Ea l-a imobilizat pe Kōichi și a atacat-o pe Mei. Când fata s-a apărat, Takako a rămas prinsă în niște fire ramase libere, din cauza carora s-a și ștreangulat. Fiind martoră la o asemenea moarte, Mei a rămas șocată, dar a fost și incrimainată de Izumi ca urmare a cuțitului pe care Mei îl ținuse l-a momentul respectiv.

Cadre didactice:[]

Reiko Mikami

Mei nu a știut-o pe Reiko înainte de anul școlar, cu toate că fusese martoră la moartea ce avusese loc cu un an înainte a ei. Uitând acest fapt din cauza blestemului, este posibil să fi avut un impact asupra psihicul fetei chiar și așa. Fiind asistenta dirigentului de la clasa căreia îi aparținea eleva, Reiko a ignorat-o pe Mei, așa cum și restul clasei a trebuit să o facă. Cu toate acestea, Reiko a putut să înceteze din a o mai ignora de fiecare dată când se afla în afara scolii, pentru că Mikami își păstra viața ei privată nu se intersecta cu cea publică, lucru demonstrat în episodul 8. În episodul 11, Mikami a încercat să o protejeze pe Mei când Takako i-a întors pe ceilalți împotriva fetei. Mikami a fost lovită și și-a pierdut pe moment cunoștința. În cele din urmă, Mei a realizat că Reiko era persoana extra, cea care trebuia să fie ucisă. Știind că acest lucru urma să îl deranjeze pe Kōichi, Mei a preferat să acționeze pe cont propriu, fără a îl implica în moartea celei pe care o credea mătușă. Mei a dorit să nu îi provoace suferință tânărului. Cu toate acestea, Kōichi i-a ignorat avertizarea și s-a dus după Mei. Refuzând inițial să o ucidă, Kōichi s-a lăsat înduplecat de Mei în cele din urmă, după ce fata îi zisese de felul cum murise mătușa lui.

Alte date[]

  • Mei a fost născută pe data de 4 aprilie 1983.
  • Lui Mei îi place să deseneze.
Advertisement