Another Wikia
Advertisement
Mei Misaki
Mei Misaki liveaction
Informaţiile personale
Kanji

見崎 鳴

Romanji

Misaki Mei

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Culoarea părului

Negru

Culoarea ochilor

Ochiul stâng este albastru, cel drept este negru

Familie

Amane (bunica maternă)

Yukiyo Misaki (mamă adoptivă/mătușă)

Misaki Fujioka (soră geamănă decedată)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă (în clasa 3-3 )

Afiliaţii

Cea care nu există

Clasa 3-3

Status

În viață

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Ai Hashimoto

În versiunea live-action, rolulul protagonistei principale este interpretată de actriţa Ai Hashimoto. Asemenea, celorlalte versiuni, Mei Misaki este eleva tratată non-existentă în clasa 3-3, deși ea este singura care poet identifica persoana care nu ar trebui să existe cu ajutorul ochiului ei stâng.

Descriere[]

Mei Misaki este o elevă enigmatică pe care numai Koichi Sakakibara o poate vedea, sau cel puțin așa crede acesta.

Acțiune[]

În curând....

Relații cu celălalte personaje[]

Cu Koichi Sakakibara:[]

În filmul live action, de vreme ce Kōichi nu se împrietenește cu Naoya, Yuuya, Tomohiko sau Izumi, cei doi sunt și mai apropiați. Doar ei doar găsesc caseta lui Matsunaga, cu care și vorbesc mai târziu pentru a afla mai multe informații cu privire la blestem. Când ambii sunt ignorați de ceilalți colegi, ei adesea nu iau parte la ore. Deși ajutorul pe care Kōichi i l-a oferit lui Mei, pentru a scăpa din calea lui Izumi și a lui Takako, duce la agravarea stării lui de sănătate, Kōichi sfârșește îngrijit de către fată. În noaptea aceea, Mei vorbește la telefon cu Kirika, care nu este de acord ca fiica ei să își petreacă timpul cu băiatul acela, întrucât, conform spuselor femeii, doar ea o poate proteja.

Mei nu dă ascultare vorbelor auzite, zicând că a întâlnit pe cineva căruia îi pasă de ea și că nu îi mai dorește sau necesită ajutorul. Mai târziu, ea îl apără de Mizuno care îl acuză pe Kouichi de moartea surorii lui. Cu toate acestea, când Mei încearcă să o ucidă pe Reiko, Kōichi crede că îl minte, neconsiderând necesar omorârea mătușii lui. Mei îl imploră să îi dea ascultarea, singura cale de a rupe blestemul și de a evita moartea lui Kōichi (ceea ce urma să se întâmple în caz contrar). Starea de sănătate a lui Kōichi se agravează din nou, ca urmare a traumei suferite.

Mei, îngrozită, îngenunchează lângă prietenul ei, care tocmai se prăbușise odată ce au ieșit afară, îl strigă îndurerată și înfricoșată ca nu cumva să fi scăpat mult prea târziu. Kōichi supraviețuiește, iar Mei vine în vizită la acesta, moment în care se află că nimeni nu își mai amintește de Reiko. La sfârșitul anului școlar, Kōichi și bunica sa hotărăsc să părăsească Yomiyama pentru o viață mai bună, iar, înainte de plecarea lor, Mei, din întâmplare, se află în preajmă, putând astfel să îl vadă pentru o ultimă dată. Înainte de a își lua ramas bun, băiatul o întreabă dacă o poate suna din când în când, întrebare la care Mei, bucuroasă.

Cu Yukiyo Misaki:[]

În această versiune,relația dintre mamă și fiică este și mai distanțată. Kirika o descurajează pe Mei din a mai socializa cu colegii săi de clasă, afirmând că tânăra nu are nevoie de prieteni și că nu ar trebui să le spună despre ochiul sau, întrucât oamenii o vor judeca. Aproape de final, Mei poartă o conversație la telefon, moment în care îi și spune că, în cele din urmă, a găsit pe cineva căruia îi pasă de ea.

Cu Izumi Akazawa:[]

Mei și Izumi apar rar împreună, întrucât Izumi este un personaj secundar de această dată. Izumi îi cere lui Mei să își recunoască rolul pe care l-a avut în morțile colegilor de clasă. Mai târziu, Izumi află cum poate scăpa de blestem și, crezând că Takako este cea care nu există, o omoară. Mei și Naoya, care încearcă să scape cu viață, le găsesc, dar, din nefericire, nu pot împiedica hemoragia lui Takako. Tomohiko îl acuză pe Naoya de uciderea lui Yuuya, ceea ce îl face să intre în panică și să treacă printr-o fereastră, încurcându-se într-un fir din cauza căruia este și electrocutat. Văzând acest lucru, Izumi decide că Mei este cea extra și o atacă, obligând-o astfel să iasă din han. Fugărind-o prin pădure, Izumi sfârșește decapitată, iar Mei traumatizată de moartea violentă la care tocmai a fost martoră.

Cu Takako Sugiura:[]

Inițial Takako a fost aleasă ca fiind elevul extra, dar Mei s-a oferit să îi ia locul imediat ce Takako nu a mai putut face față. Spre deosebire de Takako, pe Mei nu o deranja să fie ignorată. Împreună cu Izumi, Takako i-a confruntat pe Mei și Kōichi la conac. I-a considerat vinovați, cu toate că încercase înainte să stea alături de ei. Când s-a aflat metoda prin care se putea scăpa de blestem, Takako chiar și atunci a fost împotriva uciderii oricărei persoane, inclusiv a celor responsabil. Gestul a înfuriat-o pe Izumi, care a ucis-o imediat pe Takako. Mei s-a întâlnit din nou cu ea, atunci când încerca să scape alături de Naoya.

Cu Reiko Mikami:[]

În filmul live action, cele două sunt văzute de câte ori împreună. După moartea lui Kubdera, Reiko i-a adus pe Mei și nepotul ei înapoi în clasă, afirmând că măsurile luate au fost în zadar. Mai târziu, Mei i-a mărturisit lui Kōichi că el și Mikami-sensei se aseamănă, ei având ca trăsături comune determinarea și caracterul. Kōichi i-a explicat că el îi era nepot, urmând apoi ca Mei să spună că a remarcat felul aparte în care Kōichi se uita la Mikami-sensei. Mei a realizat că Reiko era cea moartă. Fiind pe punctul de a o ucide la conac, Mei a fost oprită de Chibiki, deoarece bărbatul dorea răspunsuri la întrebările lui cu privire la blestemul despre care credea că el l-a inițiat. Chibiki a murit la scurt timp, iar Mei, când nepotul lui Reiko era pe punctul de a muri și el, l-a implorat să aibă încredere în ea. Tânărul încerca să își salveze mătușa care, odată ce a realizat că ea era cea în plus, i-a cerut nepotului să îi dea drumul, să o lase să cadă. Moartea lui Reiko a dus la ruperea blestemului, dar a avut și un impact devastator asupra lui Kōichi.

Alte date[]

  • În acestă versiune ochiul lui Mei, este cel stâng și are culoarea albastră.
  • Mei se oferă voluntară și în această versiune să fie eleva non-existentă, după ce inițial acest rol îi aparținea lui Takako Sugiura.
Advertisement