Another Wikia
Advertisement
Mei Misaki
Mei Manga
Informaţiile personale
Kanji

見崎鳴

Romanji

Misaki Mei

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

152 cm

Culoarea părului

Neagră

Culoarea ochilor

Roşu-maroniu (drept) (anime, manga)

Albastru (stâng) (roman, manga, live action)

Familie

Mitsuyo Fujioka (mamă)

Yukiyo Misaki (mătuşă/mamă adoptivă)

Misaki Fujioka (soră geamănă)†

Amane (bunică)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Cea care nu exstă (la şcoală)

Clasa 3-3(1998)

Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord

Status

În viaţă

Debut
Manga

Another (Volumul 1)/Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Natsumi Takamori

Mei Misaki este unul dintre personajele principale din seria manga Another.

Înfățișare[]

În manga, Mei este o fată cu părul negru şi poartă unforma şcolii. Spre deosebire de anime ochiul stâng este albastru.

Acțiune[]

Mei este introdusă încă din primul capitol când se întâlnește cu protagonistul seriei, Kōichi Sakakibara, în liftul spitalui. La început protagonistul nu observa prezența lui Mei pentru că fata este tăcută. Ea însă are o păpușă în mâinile sale și se îndreptă spre morgă, lucru care îl intrigă pe Sakakibara.

Mei îi răspunde enigmatic că se duce să livreze ceva și se introduce sub numele de Mei Misaki după care pleacă.

În prima zi de școală Mei este recunoscută de Koichi și se întâșnește pe acoperiș cu aceasta unde au o discuție. Fata nu vrea să discute motivul întâlnirii ei la spital, decât mai târziu în manga. Discuția lor îi lasă o adâncă impresie asupra protagonistului care însă nu înțelege nimic din ce se petrece. La fel de scurt și enigmatic Mei îi spune doar că clasa lor este cea mai aproape de moarte, moartea însăși folosindu-se de școală ca și scenă. Sakakibara este sceptic și nu înțelege, dar Mei doar pleacă spunând-ui că s-ar putea să fi început deja și că nu ar trebui să mai interacționeze cu ea. Ultimul gând al protagonistului este pe ce picior a ieșit Mei de pe acoperiș.

Mai multe în curând...

Relații cu alte personaje[]

Cu Koichi Sakakibara:[]

În curând....

Cu Izumi Akazawa:[]

Se poate spune că Izumi are o atitudine dușmănoasă față de Mei încă de la început. În manga, ușurința de care Mei a dat dovadă atunci când și-a acceptat statutul de cea care nu există a deranjat-o. Izumi îi invidiază firea liniștită, mai ales din cauza propriei incapacități de a face față vieții sale tumultuoase, de care are parte acasă. Deși Izumi încearcă să o ucidă în excursiei, Mei supraviețuiește datorită faptului că o străpunge în ochiul de sticlă. Nu ripostează, dar o sfătuiește pe Izumi să fugă în cazul în care nu dorește să moară în incendiu.

Cu Takako Sugiura:[]

În manga, Takako îndeplinește un rol mai puțin important și are o personalitate distinctă. Deși a ignorat-o inițial pe Mei, de îndată ce s-a constat că acest gest venit din partea întregii clase nu a funcționat, Takako a fost printre primii care a întâmpinat-o pe Mei și a început să o bage în seamă.

Cu Reiko Mikami:[]

În manga, cele două s-ar întâlnit la casa lui Kōichi, dar nu au vorbit mult. Aflată în excursie, Mei a realizat că ea era persoana care nu există. Spre deosebire de anime, Mei nu a fost martoră la moartea femeii.

Alte date[]

  • În manga, Mei are un fel aparte de a îl striga pe protagonist pe nume: încet și enunțând fiecare silabă.
Advertisement