Another Wikia
Advertisement
Pagina principală
Galerie foto
Misaki Fujioka
Misaki Fujioka Infobox
Informaţiile personale
Kanji

藤岡美咲

Romanji

Misaki Fujioka

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

152 cm

Culoarea părului

Maro

Culoarea ochilor

Roşii

Familie

Mitsuyo Fujioka (mamă)

Mei Misaki (soră geamănă)

Yukiyo Misaki (mătuşă)

Amane (bunică)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Lucrează la magazinul de tofu

Afiliaţii

"Moartea din Aprilie"

Status

Decedată

Debut
Manga

Capiotlul 1 (menţionată)

Anime

Episodul 10 (flashback)

Episodul 0

Voce
Japoneză

Igarashi Hiromi

Misaki Fujioka (藤岡美咲) este cunoscută ca şi verişoara lui Mei Misaki, deşi mai tărziu în serie este revelat că aceasta era defapt sora ei geamănă.

Înfăţişare[]

Misaki Fujioka Anime

Misaki în anime

În anime, aceasta este similară cu sora ei Mei, deşi aceasta are părul maro şi cohii roşii şi nu poartă niciun petic pe vreunul dintre ochii. Pe o parte are o şuviţă împletită.

Misaki Fujioka Manga

Misaki în manga

Asemnea În manga, are o înfăţişarii similară cu a surorii ei, dar are ochii negri ş părul tot negru. 

Istoric[]

Asemnea surorilor, Mitsuyo şi Yukiyo sunt surori gemene. Când ambele au rămas însărcinate, Yukiyo a pierdut sarcina şi a rămas devastată, spre deosebire de sora ei care le-a adus pe lume pe Misaki şi Mei pe lume. Dar familia lui Fujioka se confrunta la aceea vreme cu probleme financiare şi cum Yukiyo era devastată, Mei a fost dată acesteia ca fiică. Chiar şi aşa Yukiyo nu i-a permis lui Mei să-şi vadă adevărata mamă şi nici sora, ţinând secret că ea are o soră geamănă. Oricum când au crescut şi au alat adevărul cele două se întâlneau pe ascuns.

Când Misaki s-a îmbolnăvit şi a avut nevoie de un trasnplant de rinichi. În manga, Mei a dorit să doneze un rinichi surorii, dar nu a putut deoarece, persoanele sub 15 ani nu pot fi numiţi donatori. În orice caz, în anime, Misaki moare de leucemie, pe când în manga este salvată de transplantul făcut de mama lor, deşi acest lucru nu este precizat. 

Personalitate[]

În curând...

Acţiune[]

Misaki moare în Episodul 1 din cauza blestemul clasei 3-3, fiind "moartea din aprilie", prima persoană care a murit. Atunci Mei îi aduce un cadou la morgă spitalului Yomiyama, o păpușă, la care Mei s-a referit ca la "cealaltă ei jumătate" în timpul primei sale întâlniri cu Kouichi. Mai apoi se află că cele două erau surori, și că din cauza că blestemul afecta și rudele persoanelor vizate până în gradul doi, moartea acesteia marchează primul deces.

În Episodul 11, se dezvăluie că a urmat aceeași școală elementară ca Takako. Takako își aduce aminte de o "Misaki", pe care a confundat-o cu Mei, și nu cu sora ei gemenească. Aceasta a determinat-o pe Takako să o suspecteze pe Mei ca fiind persoana extra. Totuși Takako precizează că când era mai mici, Misaki nu purta un petic peste ochi.

OVA 18
Misaki apare de asemnea și în Episodul 0 (OVA). în acest episod se întâlnește cu Mei în secret. Surorile se distrează în parcul de distracții. Ele vor să meargă pe roata cea mare,dar o pasăre lovește geamul și o face pe Misaki să cadă. Mei a încercat să-și salveze sora ei, însă Misaki și-a dat seama că acest lucru nu ar face decât să cadă amândouă și îi dă drumul mâinii surorii ei, spunându-i că îi pare rău. Din fericire, roata își încheiase turul și Misaki a putu coborî în siguranță pe pământ. Ambele au supraviețuit.

La scurt timp după aceea, Misaki s-a îmbolnăvit de leucemie. Această boală eventual s-a agravat din cauza stresului. În ultima secvență, Misaki a fost arătată încercând să ajungă la păpușă primită în dar de la sora, înainte să moară.

În curând...

Alte date[]

  • Păpuşa pe care Mei o ducea la morgă din primul episod , era pentru Misaki.
  • Este printre personajele care nu apar în live-action.
  • Se spune că ea a fost cea de a treia, prima cronologic, asupra căreia puteam vedea culoarea morţii în povestirea lui Mei.
  • În OVA ea spune că place un băiat tăcut.
  • Acesteia îi plăcea heavy metal.
  • Visa să înveţe să cânte la un intsruent şi să meargă la un conservator. 
  • Ea îi spune mătuşii ei Yuki.
  • Ea şi Mei se întâlneau din clasă a cincea, pentru că atunci când Mei a aflat că este fiica lui Mitsuyo.
  • Misaki Fujioka este năcută în aceeşi zi cu Mei, pe 4 aprilie. De asemnea în anime, Misaki moare pe data de 4 aprilie.
  • Numele de "Misaki" semnifică în japoneză "boboc frumos".
Advertisement