Another Wikia
Advertisement
Reiko Mikami
Reiko Manga
Informaţiile personale
Kanji

三神怜子

Romanji

Mikami Reiko

Vârsta

30 de ani

Gen

Feminin

Înălţime

164 cm

Culoarea părului

Şatenă

Culoarea ochilor

Maro

Familie

Ryouhei Mikami (tată)Tamie Mikami (mamă)Kōichi Sakakibara (nepot)Ritsuko Sakakibara (soră) †Yousuke Sakakibara (cumnat)

Statusul personal
Ocupaţie

Asistenta profesorului de la clasă

Afiliaţii

Cea în plus, ExtraŞcoala Gimnazială din Yomiyama Nord

Status

Decedată (asasinată)

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Naoko Sakakibara

Reiko Mikami (三神怜子) este sora lui Ritsuko Sakakibara, ea fiind mătuşa lui Koichi. Ea locuieşte cu acesta şi părinţii ei.

Înfățișare[]

În manga, Reiko pare mai tânără şi poartă părul maro desprins şi ochii căprui. În casă poartă un maieu şi o pereche de pantaloni scurte. Spre deosebire de anime, în manga are mai multe ţinute.

Acțiune[]

Another 0[]

Another 0 este titlul unei secvențe manga, ale cărei evenimente au loc în urmă cu 15 ani față de cele din 1998. Aceste evenimente sunt povestite din perspectiva lui Reiko pe vremea când aceasta era elevă în clas

Mikami 1

a 3-3 și relatează o parte din tragia ei experiență ca elevă.

Acțiune începe cu Reiko carese reculege în fața altarului surori ei, Ritsuko, după ce află că nepotul ei, Koichi va sosi în Yomiyama pe durata ultimului său an în școala gimnazială. Ea își amintește de vremea când era elevă și de sora ei, Ritsuko, care a venit acasă să nască. Ea o vizitează frecvent la spital și este mereu bine dispusă. Tot cu aceasta discută depre probleme pe care le are cu tatăl lor în alegerea unei cariere, Ritsuko apărând ca un fel de sfătuitor important pentru aceasta, chiar modelul ei în viață. Din acest motiv când sora ei moare, Reiko este devastată.

Însă după ce într-o zi a aflat de la colega ei de clasă și prietenă, Ryoko Akiyama îi povestește de blestem, lucrurile se schimbă. Reiko nu dă crezare la început cele spuse, deoarece lui Ryoko îi plac lucrurile înspăimântătoare, dar acesteia nu

Mikami 2

, cu toate că este avertizată de Chibiki-Sensei că totul este adevărat. La scurt timp de la aflarea blestemului, Ryoko, moare în urma unui accident, care va declanșa o serie de alte decese:un elev a murit din cauza unor probleme respiratorii,și o fată s-a sinucis sărind de pe acoperișul școlii, printre care și moartea lui Ritsuko.

Disperată Reiko a încercat să găsească o cale de opri calamitatea, dar nu a reușit. Ea a încercat să vorbească cu Chibiki, dar nici acesta nu i-a putut oferi ajutor. După tragicul an, Reiko a absolvit în siguranță și și-a văzut de viață. S-a angajat ca profesoară de arte la școală. În prezent, Reiko îi face o promisiune surorii ei, de-al proteja pe Koichi, așa cum și ea la rândul ei a protejat=o în copilărie.

Manga se termină cu prima întâlnire dintre nepot și mătușă.

Another (în prezent)[]

În curând...

Alte date[]

  • Reiko a fost elevă în clasa 3-3 . În manga ea nu părea să dea crezare fenomenului, până când Ryoko a murit, la fel şi alţi elevi şi rudele acestora. Ea a încercat să găsească o cale de a opri calamitatea, apelând la domnul Chibiki.
  • În manga relaţia dintre Reiko şi nepotul ei este mult mai puternică şi mai profund, decât este arătată în anime. De asemnea în manga Reiko este mult mai caldă şi mai blândă decât în anime.
  • În manga este arătată cum îşi prepară un "Bloody Marry". Reiko pare să aibă probleme cu alcoolul și are mereu dureri de cap.
Advertisement