Another Wikia
Advertisement
Pagina principală
Galerie foto
Ryoko Akiyama
Akiyama Infobox
Informaţiile personale
Kanji

秋山 涼子

Romanji

Akiyama Ryoko

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Culoarea părului

Negru

Culoarea ochilor

Negru

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Clasa 3-3

Status

Decedată

Debut
Manga

Capitolul 1 (Another 0)

Voce

Ryoko Akiyama (秋山 涼子) a fost elevă în clasa 3-3 din Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord, şi a fost colegă de clasă cu Reiko Mikami şi Katsumi Matsunaga. Personajul ei apare numai în manga nu şi în anime.

Înfăţişare[]

Părul scurt al lui Ryoko este de culoare închisă, la fel ca și ochii săi. Ea poartă uniforma tipică a elevilor de la Yomiyama Nord.

Personalitate[]

Ryoko, o fată căreia îi plac lucrurile înfricoșatoare, macabre, prezintă interes în blestemul clasei 3-3. Deși este o fată cu un simț al umorului neobișnuit (o sperie pe Reiko cu istorisirile sale), ea nu neagă veridicitatea blestemului (mulți oameni au murit), avertizându-și prietena pe care o are încă din anul 1.

Manga[]

Într-o zi din luna aprilie a anului 1983, Ryoko este surprinsă trezind-o din somn pe Reiko, care ațipise la școală. Ryoko o dojenește puțin pe somnoroasă, urmând ca, imediat după, să discute despre blestem. Acum aflate în bibliotecă, cele două prietene vorbesc din nou despre calamitate. Deși prietena o roagă să nu mai povestească despre astfel de lucruri care o indispun, Ryoko insistă că blestemul este real și o roagă să fie precaută. Reiko începe să caute o carte de care tocmai își amintise și pe care dorește să o împrumute, iar Chibiki-sensei, bibliotecarul, îi sare în ajutor, înmânându-i-o. După ce o informează că orele deja începuseră, Ryoko, la cererea lui Reiko, îi vorbește despre bărbatul pe care prietena ei nu îl cunoștea, aflându-se nu doar numele său, ci și faptul că îl considera o fire neprietenoasă, căreia îi place să poarte negru.

Ryoko își ia rămas bun de la Reiko ei, urmând ca ziua următoare prietena ei să fie înștiințata de moartea acesteia. Se pare că Ryoko a murit într-un accident, în drum spre școală. Întâmplarea nu doar că a convins-o pe Reiko că blestemul este real (moartea prietenei fiind doar începutul), dar a și devastat-o la nivel emoțional (refuzând inițial să creadă că fata, într-adevăr, decedase).

Alte date[]

  • Ea şi cu Reiko au fost cele mai bune prietene.
  • Ryoko este prima victimă a blestemului, şi moare la sfârşitul capitolului 1 din volu manga Another 0.
Advertisement