Another Wikia
Advertisement
Pagina principală
"Nu este nici un blestem. NU este nici rău. Se întâmplă în mod natural ca și cun taifun sau ca un cutremur"

—- Tatsuji Chibiki

Tatsuji Chibiki
Tatsuji Chibiki Infobox
Informaţiile personale
Kanji

千曳 辰治

Romanji

Chibiki Tatsuji

Vârsta

50+

Gen

Masculin

Înălţime

173 cm

Culoarea părului

Albă

Culoarea ochilor

Negrii

Familie

O soţie (necunoscută)

Statusul personal
Ocupaţie

Bibliotecar (prezent)

Profesor, diriginte (1972)

Afiliaţii

Clasa 3-3

Status

În viaţă (în anime)

Decedat (în live-action)

Debut
Manga

Capitolul 2

Anime

Episodul 2

Voce
Japoneză

Hiroaki Hirata

Tatsui Chibiki (千曳 辰治) este bibliotecarul din Şcoala Gimnazială Yomiyama. În urma cu 26 de ani acesta a fost dirigintele clasei 3-3 , în anul în care a murit renumitul elev Misaki Yomiyama, din anul 1972.

Înfţişare[]

Domnul Chibiki este inaintat in varsta, precum este vazut si in adaptarea anime acesta are parul lung si grizonat si poarta o pereche de ochelari. Fata ii este ridata si deseori afiseaza o expresie serioasa. Ca si estimentatie acesta poarta o camasa albastra si o pereche de pantaloni.

Personalitate[]

Personajul lui Kubodera este un bărbat în vârstă care a ajuns la o vârstă înaintată măcinat de vină și frică în același timp că nu a putut să-și ajute clasa să supraviețuiască. Ca urmare, acesta s-a distanțat de clasa 3-3, a renunțat la poziția de profesor și a devenit bibliotecar, o poziție mai sigură spune el.

De-a lungul seriei anime, acesta încearcă să ajute protagoniștii cu informații despre ceea ce el cunoaște despre tragedie. Din acest punct de vedere, Chibiki este un personaj aliat clasei 3-3 și a lui Mei și Koichi, el aflându-se printre puținii adulții care știu adevărul despre blestem și despre situația în care se găsesc elevii.

Tot Chibiki, se alătură clasei în excursia de pe Yomiyama, semn că acesta vrea să se revanșeze de faptele sale din trecut.

De asemnea, Chibiki a fost dirigintele clasei 3-3 și o știa și pe Ritsuko, mama lui Koichi, de care pare sincer întristat de decesul acesteia.

Acţiune[]

Episodul 2

Tatsuji Chibiki este bibliotecarul scolii si isi face debutul in episodul 2 in biblioteca, cand protagonistul si protagonista discutau. Ei sunt intrerupti de acesta care il trimite pe Sakakibara la ore.

Mai tarziu seara el este mentionat de Reiko, are spune ea este un om straniu si care le sperie pe eleve prin comportamentul si hainele inchise pe care le poarta.

Episodul 5

Când protagonistul se duce la bibliotecă să cerceteze despre situația clasei 3-3, el găsește un album în care apare și mama lui. Atunci personajul lui Chibiki apare și îi întreabă ce face. El află că Ritsuko, fosta lui elevă este mama băiatului.Apoi bibliotecarul află că aceasta a murit în urmă cu 15 ani la naşterea lui Kōichi. Acest lucru pare să-l întristeze puțin. Însă sunt întrerupţi de Izumi.

Episodul 6

După ce Cibiki intră în bilbiotecă și îi vede pe protagoniști uitându-se peste un vechi anuar, el află că amândoi sunt non exitenți. El este cel care le expliccă ce știe despre tragedie.

Acesta spune că fenomenul chiar se întâmplă în şcoală şi îi explică cum fraţii şi bunicii elevilor din clas 3-3 sunt conectaţi cu calamitate, precizând că locuiesc în Yomiyama. Acest lucru îl face să presupună pe Kōichi că cei din afara oraşului sunt în regulă şi Chibiki afirmă dând-ui exemplu un telefon celular care este înafara ariei de funcţionare.

De asemnea acesta este într-o poziţie "sigură", spune el din moment ce el nu are legăturii cu clasa lor, ceea ce înseamnă că poate să-i trateze ca şi existenţi. Apoi el povesteşte de calamitate şi de cum acesta este oarecum responsabil într-o oare care măsură de cele întâmplate, dar precizează că o parte din el a fost dominată de frică şi cealăltă de vină, motiv pentru care a rămas la şcoală.

Tot el, le spune și că întradevăr amintirilor celor implicați în tragedie sunt alterate. El îi înmânează registrele arătând-ui că în anul 1996, 7 persoane au murit, printre care o elevă numită Mami Asakura, dar care apare şi ca elevă mai târziu în 1993, dar care nu mai apare la sfârşitul anului. El spune că au reuşit să oprească calamitatea în acel an după ce au introdus varianta cu persona inexistentă, doar că calamitatea a reînceput după cel inexistent a cedat. De asemnea, el afirmă că la sfârşitul anului numele celui decedat/extra dispare la fel şi amintririle celorlalţi despre acesta. Tot bibliotecrul le spune că Reiko a fost elevă în 1983.

Episodul 7

Ep7 15

După ce dirigintele clasei 3-3 se sinucide în fața întregii clase, spre șocul tuturor, Tatsuji intervine evacuând elevii din înăuntru. După aceea, el are o scurtă conversație cu Mei și Sakakibara despre Kubodera-sensei, care spune el că în aceea dimineață a avut o discuție cu el. Tot el le dezvăluiele motivele ulterioare ale sinuciderii profesorului lor şi de crima mamei sale, deşi nu se ştie cu exactitate dacă este calamitatea sau nu.

Mai târziu, Cibiki le spune de anul în care s-a oprit calamitatea. Chibiki le spune că au mers într-o excursie, unde au vizitat un templul, templul Yomiyama, localizat la jumătatea muntelui Yomiyama. El spune că se credea că poate fi efectiv dacă merg într-un grup mai mare.

Episodul 9

La întoarcere în Yomiyama, după tragica ieșire la plajă, Kouichi, Mei, Reiko și Chibiki au o conversație. El îi întreabă ce a făcut Nakao înainte de a muri. Kouichi ]i povestește pe scurt ce s-a întâmplat și Chibiki le dezvăluie că Nakao a căzut pe scări pe scări și s-a lovit la cap în dimineața când grupul s-a dus la plajă. El adaugă le spune că Nakao murise înainte ca barca să fi ajuns să-l lovească și, în mod indirect, însemna că moartea lui nu era legată de ideea de a fi în afara orașului, pentru că calamitatea a lovit înainte de a fi pleca în aceea dimineață.

Episodul 11

Latura protectivă și grijulie de profesor este aratată în acest episod, când Tatsuji se arată îngrijorat de soarta unui elev. El sună la 911 și chiar îl duce în mașina sa personală la spital.

Episodul 12

El ajunge înapoi la timp pentru a-i salva pe Yuuya și Naoya de Keiko. A ucis-o cu un cuțit și îi aduce înn siguranță pe Yuuya și Naoya în mașina lui, unde îi dă Naoya primul ajutor. Deși su s-a arătat în anime, acesta a intrat în clădirea incendiată și la dus pe San, Sayuri și Yukito, care erau prinși sub un candelabru. Tot Chibiki o împiedică pe Izumi să-l ucidă pe Kazami, spunând că colegii de clasă nu ar trebui să se omoare unul pe celălalt.

Mai târziu, l-a adus pe Kouichi și Kazami în fața clădirii. La câteva zile după tragedie, îi întâlnește pe Kouichi și Mei la mormântul lui Mikami. El le spune că un total de zece au murit din cauza calamităților; pe lângă cei opt studenți, administratorii casei erau bunicii maternali ai lui Ikuo, iar de la moartea ei erau deprimați emoțional și instabili.

Manga[]

În curând...

Alte date[]

  • Personajul acestuia apare atat in manga, cat si in live action.
  • Infatisarea sa din manga este diferita fata de cea din anime. In anime are parul lung, pe cand in manga are parul scurt.
  • In live-action acesta moare in incendiu si revine ca si persona extra dupa aeea, asa cum este aratat in ultimele secvente.
  • În roman, statul lui Chibiki est eși cel de tată și de soț. În celălalte variante, acest lucru nu este menționat, dar acesta este căsătorit și are copii, care nu trăiesc În Yomiyama datorită asocierii lui cu clasa 3-3, ci în Saporo, Hokaido.
Advertisement