Another Wikia
Advertisement
Pagina principală
Tomoka Inose
Tomoka Inose Infobox
Informaţiile personale
Kanji

猪瀬知香

Romanji

Inose Tomoka

Vârsta

20+

Gen

Feminin

Înălţime

168 cm

Culoarea părului

Maro deschisă

Culoarea ochilor

Verzi

Familie

Inose (soţ; doar menţionat)

Mamă (Decedată)

Tată (acelaşi cu Yuuya)

Statusul personal
Ocupaţie

Ospătăriţă

Afiliaţii

Cafeneaua Inoya

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 13

Anime

Episodul 7

Voce
Japoneză

Mahiro Inoue

Tomoka Inose (猪瀬知香) este sora vitregă a lui Yuuya Mochizuki, şi lucrează ca ospătăriţă la cafeneaua Inoya. Ea a fost elevă la Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord în anul 1983.

Înfăţişare[]

În versiunea anim,e Tomoka are părul desprins și poartă o uniformă diferită față de cea din manga. În manga ea poartă un tricou și o vestă neagră, iar părul îl are prins într-o coadă.

Personalitate[]

Tomoka este o soră devotată şi iubitoare, dar şi o personă foarte muncitoare şi serioasă.

Acţiune[]

Tomoka Inose apare ]n episodul 7, când Sakakibara este chemat la cafenea de Mochizuki și Naoya ca să discute cu ea. Ea este prezentată ca sora itregă mai mare a lui Mochizuki, și care le dă detalii depre Matsunaga, un fost coleg din liceu din Yomiyama Nord care într-o seară a băut mult și ar fi menționat ceva de tragedia clasei 3-3.

Tomoka a fost și ea elevă în anul 1983, deci colegă de școală și cu Reiko Mikami. Ea știa de zvonurile clasei 3-3, dar nu le-a crezut, până când Yuuya, fratele ei nu i-a povestit de ce se întâmplă la el în clasă.

Alte date[]

  • Numele Tomoka înseamnă deliciu de caramel.
  • Tomoka este căsătorită și cafeneaua la acre lucrează aparține soțului ei, Inose, de unde provine și numele cafenelei.
Advertisement