Another Wikia
Advertisement
Pagina principală
"Trimete morții înapoi de unde au venit!!"

—-Yumi Ogura

Yumi Ogura
Yumi Ogura Infobox
Informaţiile personale
Kanji

小椋 由美

Romanji

Ogura Yumi

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

152 cm

Culoarea părului

Şatenă

Culoarea ochilor

Căprui

Familie

Atsushi Ogura (frate mai mare decedat)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Clubul de dramă

Status

Decedată (anime)

În viaţă (în carte)

Debut
Manga

Nu în mod direct

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Iori Nomizu

Yumi Ogura (小椋 由美) este elevă în clasa 3-3. Aceasta a asistat-o pe Izumi Akazawa ca şef al contramăsurilor, fiind mâna ei dreaptă şi stângă. De asemenea este în clubul de dramă cu Izumi şi cu Aya Ayano.

Înfăţişare[]

Yumi are părul lungă şaten până la umeri şi are ochii căprui. În păr poartă o agrafă roz.  Ea nu apare în alte ţinute înafara unfiormei ei. 

Personalitate[]

Sfioasă din fire, Yumi, deși vorbește rar, este se preocupă pentru soarta clasei căreia îi aparține. Ea se înroșește adesea. Cu toate că muncește alături de Izumi și Takako, Yumi este o fată tăcută, a cărei personalități blânde diferă de cea exigentă a lui Izumi și cea rece a lui Takako.

Yumi a fost prietenă bună nu doar cu Aya Ayano, dar și cu Junta Nakao și Takako Sugiura, petrecându-și adesea pauzele împreună cu ei. De asemena, ea este foarte apropiată de Atsushi. Moartea fratelui ei, dar și a lui Aya au devastat-o atât de mult încât Yumi înnebunește spre final. Ura pe care i-o poartă lui Mei se intensifică tot mai mult, dând astfel vina pe ea pentru decesele persoanelor iubite și dorind, de asemenea, să le răzbune. Încercarea ei de a o ucide nu face altceva decât să îi cauzeze propria moarte.

În manga, Yumi nu are o atitudine ostilă față de Mei nici după ce întreaga ei clasă decide ca Mei și Kouichi să nu mai fie ignorați. Mai târziu, împreună cu o altă fată, vorbește cu Mei. Kouichi rămâne surprins.

În roman, deși nu se află în niciun fel de relație cu Izumi (fie și ea de dușmănie), Yumi se înțelege bine cu Mei și Takako.

În filmul live action, Yumi este o elevă timidă și foarte liniștită, fiind văzută puțin și rareori vorbind. Nu se știe dacă se află în condiții prietenoase cu Takako și Izumi. Când hanul ia foc, ea intră în panică, încearcă să alerge, dar nu izbutește. Ea îi ignoră pe Kouichi și Mei chiar și atunci când restul clasei decide să îi bage în seamă. Nu se cunoaște natura relației pe care o are cu Takako și Izumi.

Acţiune[]

Episodul 1

Yumi se află în clasă în pauză când colegii îi urează bun venit protagonistului, dar acesta nu li se alătură şi stă suspicioasă lângă banca prietenei ei Sugiura împreună cu Junta discutând în şoaptă şi aruncând priviri ascuțite din când în când celorlalţi.

Episodul 9

Ep9 7

Ea și Aya Ayano îi întâmpină pe Kouichi și Naoya în fața vechii clădiri a scolii. Kouichi, la fel ca Naoya, dorește să descopere o cale prin care calamitatea cu care se confruntă întreaga lor clasă să înceteze. Aya și Yumi se despart, iar, odată ajunsă acasă, Yumi rămâne șocată la vederea unei părți din casă distrusă de un excavator.

Fratele ei, Atsushi Ogura, își pierde viața în propria cameră, ca urmare a acestui incident. De asemena, nu doar o singură persoană iubită a lui Yumi își pierde viața. Tot în aceeași zi, Ayano și familia ei mor într-un accident de mașină.

Episodul 10

Yumi se duce în excursie cu clasa, urmând să stea la cină alături de Izumi și celelalte fete. Ea este prezentă în momentul în care Izumi dă vina pe Mei pentru calamitate.

Episodul 11

Ep11 24

Yumi își pierde rațiunea

Auzind caseta pusă de Takako, Yumi se înfurie. Hotărâtă să o ucidă pe Mei, ia un cuțit din cameră, justificând că răzbună moartea fratelui ei. Însetată după răzbunare, liniștita Yumi își schimbă radical comportamentul. Yumi își începe vânătoarea, iar Kouichi, pentru a își continua fuga, se vede nevoit să o lovească. Căderea lui Yumi o face și pe Kyouko să se prăbușească la pământ. Kouichi își cere imediat scuze.

Furioși, Yumi și ceilalți continuă să îi urmărească pe cei doi într-una din camerele hanului. Yumi le ordonă colegilor săi să se retragă înainte de a lovi ușa. Îi urmează pe Mei și pe Kouichi către o fereastră alunecoasă, unde își pierde echilibrul și cade în încercarea ei de a o ucide pe Mei cu  cuțitul. Yumi moare imediat ce corpul ei ia contact cu solul, impactul fiind unul puternic.

Manga[]

Yumi apare indirect în versiunea manga. Ea apare discutând cu Mei alături de o altă colegă.

Alte date[]

  • Numele de Yumi semnifică frumuseţe.
  • Adresa ei este  2-8 Akatsukicho.
  • Yumi a asistat la moartea fratelui ei.
  • Yumi a supravieţuit blestemului în roman.
  • Yumi nu apare în film şi nici în manga, deşi figura unei fete similare cu ea apare în manga, atunci când vorbeşte cu Mei, după ce toată lumea a hotărât să nu o mai ignore.
  • Scena în care Kubodera se sinucide apare şi în roman. deşi o altă studentă necunoscută cade de pe scaun, ci nu Yumi ca în anime.
Advertisement